اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

200پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور در اصفهان در دست اجراست

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: با حفظ فضای موجود قبلی در حال حاضر 200 پروژه عمرانی دانشگاه پیام نور در سطح استان در حال اجراست.

200پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور در اصفهان در دست اجراست
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکر اصفهانی شامگاه سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه حجم کارها و خدمات آموزش و پروش بسیار زیاد است، اظهار داشت: بسیاری از خدمات آموزش و پرورش را در امر ساختمان‌سازی و سایر فعالیت‌ها را در فضای کالبدی شاهد بوده‌ایم، اما خدمات نرم‌افزاری آن را کمتر مشاهده کرده‌ایم.
وی با تاکید به اینکه این خدمات نرم‌افزاری باید به نوعی انعکاس رسانه‌ای پیدا کند، افزود: بهره‌برداری هم‌زمان و تبلیغات باید از طریق صدا و سیما در مقابل دید مردم  قرار داده شود.
استاندار اصفهان با اشاره به فضاهای نوسازی شده مدارس استان تصریح کرد: فضای فیزیکی و نیز کلاس‌ها در روحیه دانش‌آموزان و معلمان تاثیرگذار است.
وی در ادامه به برخی خدمات در سایر بخش‌های استان اشاره کرد و گفت: مردم باید متوجه خدماتی که بسیاری از آنها جنبه ملی دارد، باشند.
ذاکر اصفهانی در ادامه صحبت‌های خود به مثالی از دفع زباله‌های بیمارستانی و شهری اشاره کرد و افزود: شرایط فنی خوبی برای امحاء آنها به وجود آمده  که بسیاری از جنبه‌های مثبت آن مسائل دیده نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه مجموعه تلاش‌ها را به نوعی باید انعکاس داد، بیان داشت: برخی کارها در سطح ملی و در کشور کم نظیر است که البته این به معنای خود دیدن نیست، بلکه نشانه کارآمدی نظام محسوب می‌شود که در شرایط بد تحریم‌ها توانسته بر مشکلات فائق آید.
استاندار اصفهان با بیان اینکه خدمات خوبی از نظر بیمارستانی و دانشگاهی در حال شکل‌گیری است، ادامه داد: در حال حاضر 194 پروژه عمرانی دانشگاه پیام‌نور استان در دست انجام است.
وی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به تعامل خوب بین دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: در برخی موارد نیز پرونده‌هایی بین دستگاه‌ها وجود داشته، اما استانداری اصفهان توانسته بسیاری از مسائل و مشکلات بین دستگاهی را بدون بعد رسانه‌ای رفع کند.
ذاکر اصفهانی در این ارتباط به بحث زمین خواری و رفع مشکلات موجود آن اشاره کرد و بیان داشت: سه سال پیش پرونده کاری در این زمینه وجود نداشت، اما در سال 87، 200 مورد و در سال‌های بعد 50هزار مورد رسیدگی شد.
وی تاکید کرد: تنها نگاه‌های صنفی به مسائل و مشکلات نکنید، بلکه در نگاهی نسبت به مباحث مختلف نگاه کلانی داشته باشید.
استاندار اصفهان در حاشیه برگزاری این نشست از نمایشگاه در مسیر هوشمندسازی مدارس دیدن کرد و گفت: امروزه با توجه به رشد پر شتاب فضای الکترونیک و دیجیتال باید در فضای آموزشی این فناوری را نیز وارد مدارس کرد.
وی با بیان اینکه برخی این فضاها را تنها ابزار کمک آموزشی می‌دانند، ادامه داد: این علم مانند خود آموزش و استفاده از این علوم بیش از هر زمان دیگری با ورود به دولت الکترونیک مورد نیاز است و کاربرد آن در کلاس آموزشی به منظور ارتقاء و پیشرفت لازم است.
ذاکر اصفهانی با اشاره به اینکه در حال حاضر نمی‌توان همه مدارس را به تجهیزات الکترونیکی مجهز کرد، گفت: در دستور شورای آموزش و پرورش با توجه به اهمیت این مباحث بودجه مطرح شده و البته محدودیت‌های اعتباری وجود دارد که انتظار داریم آموزش پرورش با توانایی مطلوب این امر را محقق کند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول