اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار تاکید کرد:

تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار عمرانی

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: مسئولان اجرایی باید برای جذب اعتبار عمرانی در راستای حل مشکلات بخش تلاش کنند.

تلاش دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبار عمرانی
به گزارش خبرگزاری فارس از اروندکنار، لطیف حیایی اهوازی صبح امروز در جلسه کمیسیون حفاری اروندکنار اظهار داشت: حل مشکلات عمرانی شهر تنها با تعامل و همکاری میان دستگاه‌های اجرایی امکان پذیر است.
وی بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با نظارت مستقیم بر روند اجرای پروژه‌ها کیفیت و سرعت بخشی به پروژه‌های اجرایی را دنبال کنند.
بخشدار اروندکنار افزود: دستگاه‌های حفار باید قبل از اجرای پروژه ها در راستای کاهش هزینه و اتلاف سرمایه با هم هماهنگ باشند.
وی ادامه داد: اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی سبب افزایش انگیزه در مرزنشینان منطقه می‌شود و تأثیر بسزایی در جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر دارد.
لطیف حیایی اهوازی تصریح کرد: در راستای حل مشکلات تردد شهروندان با توجه به فرارسیدن فصل زمستان ترمیم نوارهای حفاری باید در دستور کار مسئولان شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
وی در ادامه گفت: مسئولان باید در راستای عدم خسارت به تأسیسات زیربنایی شهر قبل از اجرای پروژه ها نقشه‌ها را مطالعه و از کارشناسان خبره بهره ببرند.
بخشدار اروندکنار اضافه کرد: اروندکنار از ظرفیت‌های قابل توجهی در زمینه‌های مختلف بهره‌مند است که امیدواریم مسئولان با توجه به این ظرفیت‌ها روند عمران و آبادانی این بخش را تسریع ببخشند.
وی افزود: در حال حاضر پروژه‌های عمرانی متعددی در بخش اروندکنار در حال اجراست که امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد توسعه و آبادانی اروندکنار باشیم.
حیایی اهوازی ابراز امیدواری کرد: مردم اروندکنار همچون گذشته همکاری مطلوبی با مسئولان در راستای اجرا و تسریع در پروژه‌ها داشته باشند.
وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرا و بهره برداری از پروژه‌ها شاهد توسعه و رونق روزافزون این منطقه باشیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول