اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

جامعه ما تشنه علوم قرآنی است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: امروز جامعه ما تشنه علوم قرآنی و معارف اهل بیت (ص) است و اوقاف تنها خادم و مجری این برنامه‌هاست.

جامعه ما تشنه علوم قرآنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام جواد مرادی در جلسه مشترک ستادهای سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی‌، کنگره استانی امام علی (ع) و جشنواره وقف استان بیان کرد: قرآن و عترت دو یادگاری است که پیامبر با هم به یادگار گذاشته است و این موضوع باید مورد توجه همه ما باشد.
وی ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) فرموده‌اند: دو گوهر گران بهاء را بعد از خود بین شما به یادگار می‌گذارم یکی قرآن و دیگری عترت، بنابراین با توجه به این حدیث گوهربار برای رسیدن به سعادت و کمال نیازمند وجود و توجه به هر دو با هم در زندگی هستیم و توجه به یکی نباید موجب کمرنگ شدن دیگری شود. 
سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: امروز جامعه ما تشنه علوم قرآنی و معارف اهل بیت (ص) است و اوقاف تنها خادم و مجری این برنامه‌هاست، بنابراین برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم‌ها باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و منظم و با کمک تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط با علوم معارفی و قرآنی به گونه‌ای گام برداریم که فضا برای حضور تمام اقشار جامعه در برنامه‌ها و مراسم‌های معارفی و مذهبی نظیر مسابقات قرآن و کنگره‌های ائمه معصومین (ص) فراهم باشد.
در ادامه سرپرست اداره امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در خصوص این جلسه اظهار کرد: همه ساله بعد از اتمام مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مرحله استانی این مسابقات جلسه هماهنگی با حضور نمایندگان سایر دستگاه‌ها، ادارات و سازمان‌های مرتبط با علوم معارفی و قرآنی برگزار می‌شود.
مجید عاملی عنوان کرد: کنگره ائمه معصومین (ص) امسال با  بررسی ابعاد شخصیتی حضرت علی (ع) صورت می‌گیرد و همچنین برگزاری جشنواره استانی وقف به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین محول شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول