اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز:

تعالیم قرآنی بهترین تغذیه برای روح است

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: باید برای تغذیه روح نیز همانند جسم برنامه‌ریزی کنیم چرا که قرآن و تعالیم قرآنی، بهترین تغذیه برای روح انسان هستند.

تعالیم قرآنی بهترین تغذیه برای روح است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالجلیل فردوس پناه ظهر امروز در مراسم آغاز هفته بهداشت روان در مدرسه دخترانه گلچهره ناحیه ۴ اهواز اظهار داشت: انسان از دو بعد جسمانی و روحانی خلق شده که هر دو اهمیت دارند و کسی نمی‌تواند ادعا کند که با پرورش یک بعد، می‌تواند به تکامل برسد.
وی افزود: روح انسان نیز مانند جسم به تغذیه نیاز دارد و باید برای آن برنامه ریزی کرد،‌قطعا اگر اهمیت غذای روح بیشتر از اهمیت غذای جسم نباشد، کمتر از آن نیست.
فردوس پناه بیان کرد: دانش‌آموزان باید با مراقبت از سلامت جسم و روح خود قدردان این سرمایه مهم الهی باشند.
رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز بیان کرد: باید مراقب خود باشید تا جسم و روح و روان شما دچار آسیب نشود و با برنامه ریزی و پیشگیری مانع از بیمار شدن جسم و روح خود شوید.
فردوس پناه گفت: انسان برای رسیدن به آرامش باید روح خود را تهذیب و صیقل دهد، انسان‌هایی به آرامش می‌رسند که از لحاظ روحی و روانی آماده شده باشند که این امر در جامعه ما مشهود است.
وی تاکید کرد: شاداب زیستن قطعا به روحی تعالی یافته نیاز دارد و انسان‌هایی با نشاط هستند که از لحاظ روحی به تعالی رسیده باشند. 
این مقام مسئول ارتقا سطح بهداشت روان دانش‌آموزان را از جمله اهداف اجرای برنامه‌های ویژه هفته بهداشت روان در مدارس این ناحیه برشمرد.
در ادامه این مراسم که با حضور مربیان بهداشت مدارس ناحیه ۴ اهواز برگزار شد، کارگاهی بهداشت روانی برگزار شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول