اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن سمنان:

آموزش‏های قرآنی باید تابع شرایط روز باشد

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: آموزش‏های قرآنی باید تابع شرایط روز باشد تا با سلیقه و ظرفیت‏های مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.

آموزش‏های قرآنی باید تابع شرایط روز باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، محمد دلالی عصر امروز در نشستی با همین موضوع افزود: جامعه نسبت به گذشته تغییرات بسیار زیادی داشته و انسان امروزی وقت و حوصله نسل‏های گذشته را ندارد و می‏خواهد در کم‏ترین زمان، بیشترین امکان و بهره را ببرد.
وی تصریح کرد: آموزش‏های قرآنی هم باید تابع شرایط روز باشد تا با سلیقه و ظرفیت‏های مخاطب ارتباط خوبی برقرار کند.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان داشت: استفاده از فضای مجازی و وب در دنیای امروز با توجه به تعداد کاربران و ویژگی‏های منحصر به فرد آن، بستر مناسبی برای ارائه آموزش‏های قرآنی است.
دلالی اضافه کرد: ضرورت این مهم در سال‏های گذشته احساس شد و سازمان دارالقرآن الکریم را ترغیب کرد تا در جهت گسترش آموزه‏های بی‏بدیل قرآن با بهره‏گیری از خدمات نوین اطلاع  رسانی بر روی شبکه جهانی اینترنت، در اواخر سال 1384 پایگاه اینترنتی تلاوت را به نشانی www.telavat.com  راه‏اندازی کند.
وی تصریح کرد: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی، اطلاع رسانی جامع، دقیق و مستند از حوزه‏های مختلف فعالیت‏های قرآنی و فراهم ساختن امکان تعامل و ارتباط متقابل بین سازمان و دارالقرآن الکریم استان‏ها، مراکز، موسسات و جامعه قرآنی کشور از جمله اهداف راه‏اندازی این سایت است.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان اظهار داشت: بخش‏های مختلف پایگاه اطلاع رسانی "تلاوت" همچون اخبار، مسابقه، تلاوت انتخابی، نرم‏افزارهای قرآنی، پژوهش‏های قرآنی، مهارت‏های زندگی قرآنی، کتابخانه مجازی، نوای و نمای قرآن و نگارخانه امکان بسیار مناسبی را برای ارتباط با مخاطبان برقرار کرده است.
وی خاطرنشان کرد: تاثیر آموزشئهای حضوری به دلیل ویژگی‏های سمعی و بصری از اهمیت خاصی برخوردار است.
مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در عین حال با توجه به وقت و وضعیت افراد، باید گزینه‏های لازم برای مخاطبان مهیا باشد تا آنها امکان انتخاب داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول