اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم خبر داد:

ارائه تسهیلات به کارکنان بهداشت و درمان دیلم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم گفت: تسهیلات قرض الحسنه با بهره کم از سوی بانک طرف قرارداد به پرسنل این شبکه اعطا می‌شود.

ارائه تسهیلات به کارکنان بهداشت و درمان دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین ناصری سه شنبه شب در دومین کمیته رفاهی شبکه درمانی دیلم اظهار داشت: برای داشتن کارکنان با انگیزه، شاداب و پرتلاش باید در بخش رفاهی برنامه داشته باشیم و با نگاه به آینده برنامه‌ها و اهدافمان را پیش بریم.
وی تصریح کرد: تأمین نیازهای رفاهی پرسنل موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه کاری در آنان شده و موجب پیشرفت برنامه‌ها و ارائه بهتر خدمات به مردم می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم با اشاره به اینکه گستره ارائه خدمات رفاهی به پرسنل بسیار وسیع است، بیان داشت: هرچه در حال حاضر در بخش رفاهی برای پرسنل سرمایه گذاری کنیم نتیجه آن در آینده برای پرسنل و فرزندان آنان در دروان بازنشستگی مفید است.
وی افزود: با پیگیری و تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تسهیلات قرض الحسنه با بهره کم از سوی بانک طرف قرارداد به پرسنل این شبکه اعطا می‌شود.
ناصری اضافه کرد: برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی برای تمام پرسنل، استفاده کارکنان شبکه و مراکز از زمین چمن و فضاهای ورزشی تربیت بدنی شهرستان، پرداخت تسهیلات از سوی صندوق قرض الحسنه شبکه به پرسنل از جمله برنامه‌های رفاهی است که تا کنون به کارکنان خدوم این شبکه ارائه شده است.
وی اظهار داشت: از این پس کمیته مسکن در کمیته رفاهی شبکه ادغام و جلسات کمیته رفاهی هر ۴۵ روز یکبار و با دستور کار مشخص و پیگیری مصوبات جلسه قبل برگزار می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم در ادامه به فعال کردن تعاونی مصرف کارکنان شبکه اشاره کرد و گفت: برای خرید کالاهای ضروری و مورد نیاز پرسنل با تعدادی از فروشندگان و شرکت‌هایی که کالاهای باکیفیت و با قیمت مناسب عرضه می‌کنند قرارداد بسته می‌شود تا کارکنان این شبکه مایحتاج خود را از این فروشندگان خریداری کنند.
وی پیشنهاد تأسیس رستوران دوستدار قلب سالم و بوفه سالم در مدارس را در این جلسه مطرح کرد و از مسئول امور عمومی خواست تا بررسی‌های لازم برای راه‌اندازی این رستوران و بوفه را انجام دهد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم همچنین از مسئول امور مالی خواست بررسی بودجه‌های ورزشی را در دستور کار خود قرار دهد تا بتوان به موقع از این بودجه‌ها استفاده کند.    
در ادامه این نشست پیشنهاد احداث پارکینگ شبکه، راه‌اندازی عابر بانک در شبکه، تشکیل پرونده سلامت و انجام معاینات و آزمایشات دوره‌ای پزشکی و شغلی  برای تمام پرسنل، اختصاص بیمه طلایی برای پرسنل بهداشت و درمان،خرید یک واحد مسکونی با هزینه شبکه و مشارکت کارکنان در یکی از شهرهای مذهبی برای استفاده کارکنان شبکه بهداشت و درمان دیلم از سوی حاضرین در جلسه عنوان شد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول