اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مدرسه تخصصی قرآن آبپخش خبر داد:

آموزش قرآن به 12000 دانش‌آموز در آبپخش

خبرگزاری فارس: مدیر مدرسه تخصصی قرآن آبپخش از آموزش قرآن به 12000 دانش‌آموز در آبپخش خبر داد.

آموزش قرآن به 12000 دانش‌آموز در آبپخش
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، سید عباس محمدی بعد از ظهر امروز در همایش میثاق با قرآن در آبپخش اظهار داشت: گسترش فرهنگ اسلامی و ترویج معنویت و اخلاق کریمه اسلامی از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و باید اهتمام ویژه‌ای در این راستا داشته باشیم.
وی اضافه کرد: این کتاب آسمانی، کامل‌ترین کتاب و اسلام کامل‌ترین دین الهی است که تاکنون بر مردم نازل شده و در کتاب قرآن راجع به تمامی موارد و مقررات، احکام و تمامی جوانب زندگی انسان سخن به میان آورده شده و هیچ موضوعی نیست که انسان در قرآن آن را نیابد.
محمدی خطاب به دانش‌آموزان آبپخشی ابراز داشت: این کتاب آسمانی چراغ راه همه انسان‌هاست و از شما دانش‌آموزان می‌خواهیم تا در تمامی شئون زندگی خود قرآن را چراغ راهنما قرار داده و از آن غافل نشوید.
وی از فعالیت 6 مدرسه قرآنی در آبپخش خبر داد و افزود: قرآن از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و هم‌اکنون در بخش آبپخش شش مدرسه قرآنی فعالیت دارد.
محمدی عنوان داشت: سال گذشته سه مدرسه قرآنی به نام‌های شهید صمصامی، شهید رضایی منفرد و عفت در بخش آبپخش شروع به فعالیت کردند و با آغاز سال تحصیلی جدید سه مدرسه قرآنی دیگر به نام‌های فرزانگان، ام‌البنین و جهاد در بخش آبپخش فعال شده‌اند.
این مسئول خاطرنشان ساخت: مدارس قرآنی از نیمه دوم سال 88در بخش آبپخش شروع به فعالیت کردند که در این مدارس بیش از 1250قرآن‌آموز در قالب 50کلاس درس با معارف نورانی قرآن آشنا شده‌اند.
مدیر مدرسه تخصصی قرآن آبپخش از آموزش قرآن به 12000 دانش‌آموز آبپخش خبر داد و یادآور شد: از بدو تاسیس مدارس قرآنی در بخش تاکنون بیش از 12000نفر دانش‌آموز در قالب برنامه درس‌هایی از قرآن تحت پوشش قرار گرفته‌اند و به 500دانش‌آموز هم هدایای نقدی و غیرنقدی اهدا شده است.
محمدی تصریح کرد: مدرسه تخصصی قرآن بخش آبپخش از راهکارهای گوناگون برای جذب کودکان و نوجوانان بهره‌ ‌می‌برند و تشکیل اردوهای تابستانی و برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت از برنامه‌های تشویقی این مرکز است. 
وی با بیان اینکه جایگاه واقعی قرآن در بین آحاد جامعه بیش از گذشته ترویج یافته، افزود: ماندگاری، توجه و کاربرد مفاهیم و معانی آیات قرآن در میان خانواده‌ها نیز بیش از گذشته گسترش یافته است.
این مسئول اظهار داشت: عزت، اقتدار، بالندگی و خود کفایی انقلاب اسلامی در سایه تبعیت از فرامین قرآن کریم است.
محمدی با بیان اینکه امروز هر چه داریم به برکت قرآن است، افزود: با آغاز به کار مدارس قرآنی در بخش آبپخش  فعالیت‌های قرآنی در بخش آبپخش گسترش چشمگیری یافته و قرآن بهترین کتاب قانون‌گذاری برای جامعه بشریت است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول