اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سایپا فرصتی دوباره برای سرخپوشان تبریزی؛

مصاف تراکتورسازی با گربه سیاه فوتبال تبریز

خبرگزاری فارس: از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه 20 مهر تراکتورسازی میزبان گربه سیاه فوتبال تبریز، سایپای البرز است که ساعت 16 در ورزشگاه امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

مصاف تراکتورسازی با گربه سیاه فوتبال تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تراکتورسازی در 10 هفته از لیگ برتر، دو بار طعم شیرین صدرنشینی را چشیده است، هفته ششم بعد از پیروزی بر استقلال در تهران و هفته نهم با برد خانگی در مصاف با مس کرمان.
تراکتورسازی در هفته نهم با پیروزی سه بر یک مقابل مس کرمان و شکست تیم‌های استقلال تهران و صبای قم و تساوی نفت تهران بر صدر جدول تکیه زد.
این موضوع سبب شد تا تراکتورسازی بیشتر به اهمیت امتیازات خانگی پی برده و برای بازگشت به صدر جدول به دنبال پیروزی در خانه باشد، کسب سه امتیاز در بازی مقابل سایپا و احتمال لغزش استقلال تهران در مقابل ذوب‌آهن اصفهان و نفت تهران در بازی با پرسپولیس، می‌تواند تراکتورسازی را برای سومین بار در طول فصل صدرنشین کند.

سایپا گربه سیاه فوتبال تبریز
لقب گربه سیاه فوتبال تبریز برازنده سایپا است و این تیم دو سال پیش در لیگ برتر تنها شکست خانگی تراکتورسازی را در آن فصل تحمیل کرده و در تبریز با یک گل شاگردان فراز کمالوند را شکست داد.
سال گذشته نیز سایپا در حالی که دو بر صفر از تراکتور در تبریز پیش بود با گل‌های لحظات پایانی به تساوی دو بر دو رضایت داد. سایپا سال گذشته مقابل شهرداری نیز به تساوی دست یافته بود. امسال نیز سایپا در تبریز مقابل شهرداری با تساوی دو بر دو میدان را ترک کرده تا در مجموع چهار بازی انجام داده در تبریز، یک پیروزی و سه تساوی داشته باشد، همین موضوع می‌تواند نقطه اطمینان سایپا در بازی با تراکتورسازی محسوب شود.
تراکتورسازی در دو سال گذشته چهار بار با سایپا بازی کرده که دو تساوی و دو شکست حاصل کار این تیم بوده است، در حال حاضر تراکتورسازی با 19 امتیاز در رده سوم جدول و تیم سایپای البرز با 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند و مسلما برتری 10 پله‌ای تراکتورسازی نسبت به سایپا، به تنهایی موفقیت تراکتورسازی را در این بازی متضمن نمی‌شود.

صبا حریف سرسخت برای شهرداری تبریز
شهرداری تبریز بعد از دو پیروزی متوالی و صعود تا رده هشتم جدول لیگ برتر، روز شنبه 30 مهر در قم به مصاف صبای این شهر می‌رود، صبا در بازی‌های خانگی نتایج خوبی را کسب کرده و از پنج بازی سه بازی را با پیروزی به پایان برده است اما، در میزبانی مقابل دو تیم اصفهانی ذوب آهن و سپاهان ناکام بوده و از دو بازی فوق تنها یک امتیاز دشت کرده است.
میورداگ یسیج سرمربی تیم شهرداری تبریز می‌تواند با آنالیز بازی صبا مقابل تیم‌های اصفهانی به نقاط ضعف آنها پی برده و در صدد حفظ شکست ناپذیری تیمش در بازی‌های خارج از خانه باشد.
صبای قم هم که در هفته‌های سوم و چهارم صدرنشینی لیگ برتر را تجربه کرده است، برای اینکه فاصله خود را با سه تیم بالای خود کاهش دهد نیاز مبرم به تمام امتیازت این بازی دارد، دو شکست در بازی‌های پایانی وضعیت این تیم را تا حدودی بحرانی کرده و شهرداری می‌تواند با اتکا به ضعف روحی حریف حتی به سه امتیاز این بازی دست یابد.
بازی دو تیم در فصل گذشته در قم با تساوی پر گل چهار بر چهار به اتمام رسیده بود، تیم صبا در رده چهارم و شهرداری در مکان هشتم جدول لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته دهم قرار دارند.
انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول