اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام حذفی؛

ماشین‌سازی تبریز صعود کرد/ تراکتورسازی در دور چهارم وارد جدول مسابقات می‌شود

خبرگزاری فارس: تیم ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم تربیت یزد بود که با انصراف این تیم، ماشین‌سازی به دور چهارم این رقابت‌ها صعود کرد.

ماشین‌سازی تبریز صعود کرد/ تراکتورسازی در دور چهارم  وارد جدول مسابقات می‌شود
آرش جابری سرپرست تیم ماشین‌سازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با تایید این خبر گفت: تیم ماشین‌سازی در دور سوم جام حذفی ایران میزبان تربیت یزد بود که با انصراف رسمی این تیم، ماشین‌سازی به دور چهارم این رقابت‌ها صعود کرد.
وی اظهار داشت: این  تیم در دور چهارم  به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود که در این بازی شهرداری تبریز میزبان مسابقه است.
جابری تصریح کرد: دیدار ماشین‌سازی با شهرداری روز چهارم آبان در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شده و برنده این بازی  در دور  پنجم  این رقابت‌ها به احتمال فراوان با یکی از تیم‌های لیگ برتری شاهین بوشهر یا ملوان بندرانزلی روبه‌رو خواهد شد.
ماشین‌سازی تبریز در مرحله دوم این رقابت‌ها میزبان تیم آلومینیوم بندرعباس بود که این تیم نیز از حضور در تبریز باز زده تا ماشین‌سازی به دور سوم صعود کند.
تیم ماشین‌سازی در سال 70 با شکست دادن تیم استقلال تهران تا مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ ها صعود نمود، اما در مصاف با پرسپولیس تهران شکست خورده تا  از صعود به دیدار پایانی این رقابت‌ها بازماند.
 
*گسترش فولاد تبریز میزبان استیل آذین سمنان
روز جمعه و از دور سوم رقابت‌های جام حذفی تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم استیل آذین سمنان است. گسترش فولاد تبریز  در دور اول استراحت داشت و در دور دوم در نیشابور با نتیجه  سه بر دو تیم صنایع الکتریک این شهر را شکست داد تا گام به مرحله سوم گذارد.
استیل‌آذین نیز در دور دوم با یک گل مقاومت تهران را شکست داده بود.
گسترش فولاد تبریز روز جمعه  میزبان استیل آذین تهران است و در صورت پیروزی در این بازی دور چهارم به مصاف تیم لیگ برتری  ذوب آهن اصفهان خواهد رفت.
در مسابقات حذفی ایران شش تیم از تبریز حضور داشتند که  در دور اول موسسه مصطفی‌لو و در دور دوم گسترش فولاد سهند از ادامه این رقابت‌های بازماندند.
تیم تراکتورسازی نیز در دور چهارم  وارد جدول مسابقات خواهد شد و باید به مصاف برنده شاهین کوه‌رنگ و شهرداری یاسوج رود.
تراکتورسازی تبریز دو بار به سال‌های 55 و 73 و گسترش فولاد تبریز در سال 88 به دیدار پایانی جام حذفی راه یافته، اما موفق به کسب جام قهرمانی این رقابت‌ها نشدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول