اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

اولویت اول ورزشگاه یادگار امام با تیم تراکتور‌سازی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: در استفاده از ورزشگاه یادگار امام اولویت اول با تیم تراکتورسازی تبریز است.

اولویت اول ورزشگاه یادگار امام با تیم تراکتور‌سازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید محمد شروین اسبقیان ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با مدیران باشگاه‌های تبریز اظهار کرد: برای من تیم‌های آذربایجان هیچ فرقی نمی‌کند و من از موفقیت تمام این تیم‌ها خوشحال می‌شوم اما اولویت‌ بازی در ورزشگاه یادگار امام با تیم‌های لیگ برتری است و عدالت حکم می‌کند که اولویت اول این ورزشگاه با تیم تراکتورسازی باشد زیرا تراکتورسازی تیم اول آذربایجان است.
وی با اشاره به مشکل ورزشگاه در تبریز به دلیل تعدد تیم‌های حاضر این منطقه در مسابقات کشوری تصریح کرد: ورزشگاه یادگار امام ظرفیت برگزاری تمام رقابت‌های لیگ برتر، لیگ آزادگان و جام حذفی را نداشته و اگر بخواهیم  تمام این مسابقات را در این ورزشگاه برگزار کنیم، قطعاً چمن ورزشگاه کیفیت مطلوب خود را از دست داده و جوابگوی تمام بازی‌ها نخواهد بود.
اسبقیان در همین مورد افزود: باید در برگزاری مسابقات کشوری به نحوی برنامه‌ریزی کرد که از سایر امکانات موجود نیز استفاده کرد.
وی همچنین در مورد باشگاه ماشین‌سازی که به صورت خصوصی اداره می‌شود، گفت: هر چند هیچ‌گونه حمایت مالی از سوی تربیت بدنی نسبت به این تیم صورت نگرفته اما من مسائل تیم ماشین‌سازی را تعقیب می‌کنم و جا دارد از از برادران دبیری که با هزینه خود تیم ماشین‌سازی را حمایت کرده‌اند تشکر و قدردانی کنم.
اسبقیان، تلاش دو باشگاه شهرداری و گسترش فولاد را  در توسعه اماکن ورزشی را ستوده و اظهار داشت: برای حل مشکل ورزشگاه در تبریز، پیشنهاد ساخت یک  ورزشگاه 5 هزار نفری در جنب ورزشگاه یادگار امام (ره) را داده‌ام و در صورت ساخت این ورزشگاه بخش قابل توجهی از مشکلات تیم‌های تبریزی رفع خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در بخشی دیگر از سخنان خود آذربایجان را مهد غیرت و تعصب خوانده و  بزرگانی چون علامه امینی‌ها، جعفری‌ها و طباطبایی‌ها را برخواسته از این دیار نامبرده و افزود: تماشاگران  آذربایجان باید از لحاظ اخلاقی سرآمد تماشاگران ایران باشند.
وی با دعوت از باشگاه‌های تبریز برای فرهنگ‌سازی تماشاگران خاطرنشان کرد: در ورزشگاهی که به نام  مقدس فرزند امام (ره) مزین شده است نباید به تماشاگر نماهای انگشت شمار اجازه خودنمایی داده و باید با آنها برخورد محکم صورت گیرد تا شاهد برقراری جوی فرهنگی و در شان آذربایجان در ورزشگاه‌ها باشیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول