اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی سایپای البرز:

منتظر هواداران پرشور تراکتورسازی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: حضور گسترده تماشاگران در ورزشگاه به افزایش کیفی مسابقات فوتبال منجر شده و به همین دلیل منتظر حضور پرشور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه هستیم.

منتظر هواداران پرشور تراکتورسازی هستیم
مجید صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره دیدار آتی تیمش برابر شاگردان امیر قلعه‌نویی گفت: تراکتورسازی یک مشخصه بسیار مهم دارد و آنهم هواداران عاشق این تیم و فوتبال است.
وی افزود: هواداران سرمایه بزرگی برای تراکتورسازی تبریز هستند و مسئولان تبریزی به خوبی می‌دانند که چگونه از شور و اشتیاق و حتی عشق هواداران خود استفاده کنند.
این مربی فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا بازی کردن برابر تیمی که ده‌ها هزار تماشاگر در هر هفته به ورزشگاه می‌کشاند، سخت نیست؟ گفت: به طور قطع ما بازی ساده‌ای را پیش‌بینی نمی‌کنیم، اما هراسی هم از ده‌ها هزار هوادار تراکتور نداریم.
صالح گفت: ما چند هفته قبل در برابر استقلال و با حضور بیش از 40 هزار تماشاگر مشتاق این تیم به میدان رفتیم و همه کارشناسان اعلام کردند که سایپا در این دیدار بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. 
وی تاکید کرد: بنابراین معتقدم که حضور گسترده هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه به سایپا هم برای نمایش بازی خوب و تماشاگرپسند کمک می‌کند.
سرمربی نماینده استان البرز در رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشورمان ادامه داد: از سوی دیگر ما هواداران تراکتور را از بهترین تماشاگران فوتبال و عاشق این ورزش می‌دانیم و معتقد نیستیم که آنها دشمن سایپا هستند. 
صالح در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های خود برای کسب نتیجه لازم برابر تراکتورسازی اشاره کرد و گفت: این تیم از کادر فنی بسیار توانمند و بازیکنان خوبی سود برده و برای هر تیمی مشکل‌ساز هستند.
وی افزود: از سوی دیگر تراکتورسازی تاکنون سه شکست در 10 بازی تجربه کرده است، در نتیجه این تیم شکست‌ناپذیر نیست و ما برای پیروزی به تبریز می‌رویم.
سرمربی سایپای البرز در پایان اظهار امیدواری کرد: اگر بازیکنان سایپا به برنامه‌های کادر فنی توجه کرده و 70 درصد توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند، ما پیروز میدان خواهیم بود.
این دو تیم باید روز جمعه این هفته در تبریز به مصاف هم بروند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول