اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

24 ساعت بعد از پیروزی تراکتورسازی رخ داد؛

صعود تراکتورسازی به صدر جدول لیگ برتر

خبرگزاری فارس: با شکست سنگین استقلال تهران مقابل ملوان بندرانزلی، تیم تراکتورسازی تبریز به صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد.

صعود تراکتورسازی به صدر جدول لیگ برتر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتورسازی روز جمعه در بازی خانگی خود موفق شد تیم مس کرمان را با نتیجه سه بر یک شکست داده و با توجه به شکست صبای قم و لحاظ  بازی عقب افتاده تیم نفت تهران، تا رده دوم جدول صعود کرد.
پیش از بازی استقلال تهران با ملوان بندرانزلی، تراکتورسازی با آبی پوشان پایتخت هم امتیاز بوده و تنها به دلیل تفاضل یک گل کم‌تر در رده دوم قرار گرفتند.
شکست استقلال با هر نتیجه‌ای مقابل ملوان به معنای از دست دادن صدر جدول بود که این اتفاق صورت گرفته و تیم تراکتورسازی 24 ساعت بعد از پیروزی مقابل مس کرمان، به صدر جدول صعود کرد.
البته تراکتورسازی صدرنشین قطعی هفته نهم نیست و بازی عقب افتاده نفت تهران با ذوب آهن در اصفهان تکلیف صدرنشین  هفته نهم را مشخص خواهد کرد.
نفت که تیم شگفتی‌سازی این فصل لیگ برتر فوتبال کشور است، در چهار بازی آخر خود تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، ملوان و سایپا را شکست داده است و اگر بتواند ذوب آهن را هم مغلوب کند به صدر جدول صعود خواهد کرد. اما تساوی دو تیم و یا پیروزی ذوب آهن به منزله صدرنشینی قطعی تراکتورسازی در هفته نهم خواهد بود.
 
*دومین پیروزی خارج از خانه شهرداری تبریز
شهرداری تبریز در هفته نهم لیگ برتر، دومین پیروزی خارج از خانه خود را جشن گرفت. شهرداری تبریز  در کرمان تیم مس سرچشمه کرمان را با نتیجه دو بر یک شکست داد تا رده دهم جدول صعود کند.
شهرداری تبریز اولین پیروزی خود را هم در تهران مقابل پرسپولیس کسب کرده بود.
شهرداری تبریز در چهار بازی خارج از خانه خود هشت امتیاز کسب کرده است، در حالی که این تیم در پنج بازی انجام داده در تبریز تنها سه امتیاز اندوخته است. به نظر می‌رسد تیم شهرداری  در خارج از تبریز نتایج بهتری را کسب می‌کند. این موضوع  مختص تیم شهرداری نبوده و تراکتورسازی نیز در بازی‌های خارج از خانه نتایج بهتری کسب کرده است.
تراکتورسازی در چهار بازی خارج از تبریز 10 امتیاز را کسب کرده اما در پنج بازی خانگی خود 9 امتیاز بدست آورده است.
تیم‌های شهرداری تبریز و تراکتورسازی هر کدام دو باخت  را تجربه کرده‌اند که تمام این شکست‌های در تبریز رخ داده و این دو تیم در بازی‌های خارج از تبریز باختی را در کارنامه خود ندارند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول