اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به بازی‌های جام حذفی؛

چمنیان: بی‌صبرانه منتظر بازی با تراکتورسازی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اشاره به احتمال بسیار زیاد رویارویی این تیم با تراکتورسازی تبریز در جام حذفی گفت: بی صبرانه منتظر جدال با این تیم قدرتمند در یاسوج هستیم.

چمنیان: بی‌صبرانه منتظر بازی با تراکتورسازی هستیم
عباس چمنیان امروز در حاشیه تمرینات این تیم برای برگزاری دومین دیدار جام حذفی برابر تیم شاهین کوهرنگ نماینده استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: روز جمعه این هفته در شهرکرد میزبان تیم شاهین خواهیم بود که در نوع خود این دیدار برای آمادگی هر چه بیشتر تیم در رقابت‌های لیگ دسته یک مفید به نظر می‌رسد.
سرمربی تیم فوتبال دسته اولی شهرداری یاسوج حاضر در رقابت‌های لیگ آزادگان اضافه کرد: بعد از موفقیت در این دیدار که دور از دسترس نیست در شهر یاسوج و در دور سوم بازیهای جام حذفی کشور میزبان تیم قدرتمند تراکتورسازی تبریز خواهیم بود.
چمنیان در همین زمینه اضافه کرد: اگر چه مشکلات حاشیه‌ای موجب شد که نتوانیم آن‌گونه که می‌خواهیم در دو جام رقابت کنیم، تصریح کرد: با این همه بعد از بازی با شاهین کوهرنگ اگر موفقیتی حاصل شود به انتظار تیم تراکتورسازی خواهیم نشست و شک نکنید بازی سختی در انتظار این تیم خواهد بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با ابراز رضایت از بهبود نسبی وضعیت تدارکات و ایجاد فضای مناسب برای تمرین و استراحت بازیکنان بیان داشت: شرایط نسبت به روزهای سخت اولیه بسیار بهتر شده که در آخرین تمرین نیز مدیرعامل جدید این تیم و سرپرست شهرداری یاسوج با حضور در تمرینات و صحبت با بازیکنان آرامش خاصی را در تیم حکمفرما کرد.
این مربی فوتبال شاغل در لیگ آزادگان کشور در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی دریافت دستمزدها تاکنون ابراز داشت: تا این مرحله هنوز در فصل کنونی ریالی به بازیکنان پرداخت نشده که مدیرعامل جدید قول پرداخت‌ قسمتی از حقوق بازیکنان را ظرف چند روز آینده داده و ما نیز روی چنین قولی حساب خواهیم کرد.
چمنیان با ایراد این نکته که به خاطر پرداخت‌ها و مسائل مالی هیچ‌گاه اجازه کم‌کاری در تیم را نخواهیم داد، تصریح کرد: روحیه بازیکنان این تیم به‌گونه‌ای است که قبل از دست‌یابی به مطالبات، آن‌چه که برای آن‌ها مهم بوده سرنوشت تیم و موفقیت آن در میادین مختلف برای شاد کردن هر چه بیشتر دل‌های هواداران است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج حریف هفته آینده این تیم در رقابت‌های جام آزادگان را نفت مسجدسلیمان معرفی کرد و بیان داشت: نفت هم‌اکنون با یک برد و یک مساوی وضعیت خوبی در گروه دارد که با همت بازیکنان و ارائه یک بازی خوب دیگر همچون دیدار با نیروی زمینی تهران، این تیم را با شکست بدرقه خواهیم کرد.
چمنیان با ابراز رضایت کامل از نحوه حمایت هواداران این تیم خاطرنشان کرد: مردم تاکنون دین خود را نسبت به تیم خودشان ادا کرده‌اند که امیدواریم مسئولان نیز همانند مردم بیشتر در صحنه بوده و حمایت‌های لازم از این تیم را که خواست مردم است به عمل آورند.
وی با تشکر از مدیرکل تربیت‌بدنی کهگیلویه و بویراحمد و هیئت فوتبال این استان اذعان داشت: این مجموعه‌ها نیز درصدد کمک به تیم هستند که اگر امکاناتی در اختیار داشتند از بذل آن کوتاهی نمی‌کردند. 
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول