اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بجنورد صورت می‌گیرد؛

برگزاری راهپیمایی با محوریت جامعه عاری از اعتیاد

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از برگزاری راهپیمایی با محوریت شعار جامعه عاری از اعتیاد در جمعه 29 مهر جاری در بجنورد خبر داد.

برگزاری راهپیمایی با محوریت جامعه عاری از اعتیاد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا یزدان‌پناه بعد از ظهر امروز در نشست کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر نقش همایش‌های ورزشی در پیشگیری از اعتیاد اظهار داشت: این همایش ورزشی با مشارکت دستگاه‌های عضو کمیته فرهنگی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این راه‌پیمایی از محل تأمین اجتماعی به مقصد بوستان ملی بش قارداش برگزار خواهد شد، گفت: در طول مسیر نیز بروشورهایی در زمینه خطرات مواد مخدر و ضرورت پیشگیری از اعتیاد توزیع خواهد شد.
یزدان‌پناه ضمن تبیین اهداف و ضرورت‌های گسترش پیشگیری اولیه از اعتیاد به منظور مصون‌سازی و واکسیناسیون اجتماعی افزود: پیشگیری از اعتیاد به عنوان کم هزینه‌ترین راه برای جلوگیری آسیب‌ها و خسارات اعتیاد به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از جوانان خواسته و یا ناخواسته در دام اعتیاد می‌افتند، گفت: امروزه اعتیاد مهم‌ترین بلیه قرن بوده که باید با تدبیر جامعه، دستگاه‌های فرهنگی و خانواده‌ها جوانان از خطرات آنان مصون بمانند.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی وقوع بسیاری از جرائم را با ریشه اعتیاد خواند و بر مشارکت آحاد جامعه در پیشگیری اولیه و مصون سازی از اعتیاد تاکید کرد.
وی همچنین از برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در قالب برگزاری این همایش پیاده‌روی در بوستان بش قارداش خبر داد و گفت: در این نمایشگاه اقدامات، برنامه‌ها و همچنین خطرات اعتیاد در قالب نمودار، عکس و ... برای بازدید کنندگان ارائه‌ می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول