اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پیشگیری مواد مخدر جهرم خبر داد:

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در جهرم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پیشگیری و فرهنگی شورای فرعی مواد مخدر جهرم از برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد با حضور مسئولان استانی و کشوری در این شهرستان خبر داد.

برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در جهرم
حمید آزرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: همایش پیشگیری از اعتیاد 26 مهر ماه جاری با حضور مدیر کل دفتر پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر سازمان بهزیستی، مدیرکل بهزیستی استان فارس، مسئول ستاد مبارزه به مواد مخدر این استان و جمعی از مسئولان استانی و محلی در تالار علامه امینی جهرم برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این همایش مردم، مسئولان و دانش‌آموزان با عواقب اعتیاد و راه‌های پیشگیری از ابتلا به این بلای خانمان‌سوز آشنا می‌شوند افزود: در این سمینار مخاطبان با آخرین دستاوردهای علمی و فرهنگی در بحث مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در دو زمان صبح و عصر توسط اساتید مجرب آشنا می‌شوند.
مسئول کمیته پیشگیری و فرهنگی شورای فرعی مواد مخدر جهرم با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال 5 هزار جلسه درمانی برای افراد مبتلا به اعتیاد در جهرم برگزار شده است، بیان داشت: نگرانی اصلی ما از شیوع مواد صنعتی خطرناک مانند کراک، شیشه، پان و مواد روان‌گردان در بین افراد جامعه است که امیدواریم با برگزاری این‌گونه همایش‌ها در راستای جلوگیری و پیشگیری جوانان به این بلای خانمان‌سوز اقدام کنیم.
آزرمی با تاکید بر لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه برای مقابله با مواد مخدر خاطرنشان کرد: در همایش یک‌روزه پیشگیری از اعتیاد یک‌هزار بسته آموزشی حاوی سی دی، بروشور، کتابچه و غیره در بین مخاطبان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول