اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق کتابخانه ملی:

فعالیت موسسات فرهنگی در فضای مجازی ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس سابق کتابخانه ملی ایران گفت: فعالیت موسسات فرهنگی در فضای مجازی امری ضروری است.

فعالیت موسسات فرهنگی در فضای مجازی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان‌قدس رضوی، علی اکبر اشعری در بازدید از غرفه موسسه در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تهران، با فعالیت‌های موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان‌قدس رضوی در عرصه فضای مجازی آشنا شد.
وی ضمن مشاهده آثار چند رسانه‌ای موسسه از قبیل نرم‌افزار «حرف ربط»، «شادکامی و موفقیت» و چند محصول دیگر، به اهمیت فعالیت موسسات فرهنگی در فضای مجازی تاکید کرد.
مشاور سابق رئیس جمهور و رئیس سابق کتابخانه ملی با استقبال از فعالیت‌های موسسه در حوزه تربیت دینی و ارائه محصولات فرهنگی مجازی در حوزه ازدواج و خانواده، تصریح کرد: امروزه مردم و به‌ویژه نسل جوان ما بیشتر به استفاده از نرم‌افزارها و محصولات فرهنگی در فضای مجازی روی آورده اند و همین موضوع فرصتی است که دست اندرکاران امر به ارائه محصولات آموزشی مناسب در این حوزه اقدام کنند.
اشعری همچنین از سایت‌های «باشگاه فعلا مجردها»، «باشگاه همسران جوان» و «پایگاه اطلاع‌رسانی جوانان» زیر نظر موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان آستان‌قدس رضوی بازدید کرده و پیشنهاداتی را در راستای ارتقای کمی و کیفیت محتوای این سایت‌ها ارائه کرد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول