اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در شهرستان های استان تهران صورت گرفت؛

برگزاری آزمون‌های مجازی ضمن خدمت در پاکدشت

خبرگزاری فارس: نخستین دوره آزمون‌های مجازی ضمن خدمت در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

برگزاری آزمون‌های مجازی ضمن خدمت در پاکدشت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعدازظهر امروز آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نخستین مجری آزمون‌های مجازی ضمن خدمت در بین شهرستان‌های استان تهران بود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت نخستین مجری آزمون‌های مجازی ضمن خدمت در بین شهرستان‌های استان تهران است، گفت: از آنجا که نیروی انسانی آموزش دیده و با تجربه مهم‌ترین عامل برای رسیدن به اهداف عالی در آموزش و پرورش می‌باشد، ضروری است که آموزش و پرورش همواره به منابع انسانی کار آمد و آگاه به دانش روز مجهز باشد.
محمدرضا جوادی افزود: رسالت کارشناسی منابع انسانی و آموزش‌های ضمن خدمت تبیین می‌شود.
وی در ادامه عنوان کرد: از آنجا که برگزاری دوره ها و آزمون‌های ضمن خدمت به شکل سنتی هم به لحاظ زمانی مشکل آفرین بوده و بحث تداخل زمانی کلاس‌های دوره‌های ضمن خدمت با ساعات موظف فرهنگیان مطرح می‌شود و هم به لحاظ مالی دارای بار مالی بوده و در ضمن مشکلاتی نظیر تکثیر و تصحیح سئوالات نیز وجود دارد نظر به پیشرفت‌های تکنولوژی و نیاز روز افزون استفاده از آن در راستای افزایش راندمان و بهره‌وری و کاهش هزینه‌های سازمانی به همت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مقرر شد تا آزمون‌های ضمن خدمت به‌صورت مجازی برگزار شود.
جوادی تاکید کرد: نخستین دوره آزمون مجازی به‌صورت آزمایشی با عنوان تعلیم و تربیت در اسلام در شهرستان پاکدشت اجرا شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت در پایان تصریح کرد: در این آزمون که معادل 20 ساعت کلاس ضمن خدمت بود 300 مدیر و معاون از مقاطع مختلف شرکت کردند که 96 نفر موفق به احراز حدنصاب نمره آزمون شدند و به قید قرعه به پنج نفر مبلغ 100 هزار تومان و به 10 نفر مبلغ 50 هزار تومان هدیه شد.  
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول