اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نیروی انتظامی با هوشیاری فضای مجازی را رصد کند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نتیجه حرکت دشمن در جنگ نرم به فضای فیزیکی ختم می‌شود، گفت: نیروی انتظامی باید با درایت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان را رصد و خنثی کند.

نیروی انتظامی با هوشیاری فضای مجازی را رصد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که در اراک برگزار شد، افزود: حرکت دشمن در جنگ نرم با فتنه‌های مختلف همراه است که نیروی انتظامی باید با جدیت بیشتر در مقابل این فتنه‌ها برنامه‌ریزی و مقابله کند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بسیاری از فتنه‌ها از فضای مجازی شروع و به فضای فیزیکی می‌رسند، اظهار داشت: در این جریان فضاهای فیزیکی که دشمن به وجود می‌آورد باعث آلودگی جامعه می‌شود که نیروی انتظامی باید با تمام توان خود با این جرایم برخورد کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: در این برهه از زمان که دشمنان با حربه جنگ نرم به میدان ‌آمده‌اند، نیروی انتظامی وظیفه بسیار سنگین و خطیری را بر عهده دارد که زحمات و خدمات صادقانه، خالصانه و شبانه‌روزی آنان ارزشمند و قابل تقدیر است.
دری نجف‌آبادی هفته نیروی انتظامی را فرصت خوبی برای ارزیابی عملکرد یک ساله این نیرو عنوان کرد و گفت: بررسی نقاط قوت و ضعف و برنامه‌ریزی مناسب می‌تواند برای ارتقای این نیرو در سال جدید مفید باشد و با استفاده از تکنیک‌های روز و بهره‌گیری از تجارب دنیا، هدف‌ها و اقدامات جدیدی را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول