اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع ابهر خبر داد:

تحصیل 1300 دانشجو در دانشگاه جامع ابهر

خبرگزاری فارس: مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع ابهر از تحصیل یک هزار و 300 دانشجو در این مرکز آموزشی خبر داد.

تحصیل 1300 دانشجو در دانشگاه جامع ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مهدی شریفی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان اینکه نوع ساختار دانشجویی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به گونه‌ای است که کارمندان و افراد متاهل بیشتر در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: به دلیل همین امر، خود کنترلی بین دانشجویان وجود داشته و مشکل خاصی از نظر پوشش دانشجویان وجود ندارد.
وی افزود: با این وجود ما نسبت به مقوله حجاب و عفاف دانشجویان بی‌تفاوت نبوده و فعالیت‌های مناسبی در این راستا صورت گرفته است.
مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع علمی-کاربردی ابهر در ادامه با اشاره به هجمه‌های دشمن در راستای گسترش بدحجابی و بی‌حجابی در سطح کشور خاطرنشان کرد: تلاش دشمن برای گسترش فرهنگ بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه، پدیده نامیمون ماهواره و همچنین الگوهای غربی موجب گسترش بدحجابی در سطح جامعه است.
وی به برنامه‌های صورت گرفته در زمینه ساماندهی وضعیت پوشش دانشجویان اشاره و اضافه کرد: توجیه دانشجویان ورودی جدید، توزیع بروشور با موضوع نحوه پوشش دانشجویان، تشکیل کمیته ارشاد متشکل از کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه از مهم‌ترین اقدامات است.
شریفی افزود: برگزاری ماهیانه جلسه پرسش و پاسخ در خوابگاه دانشجویی دختران، برگزاری جلسه‌های اخلاق برای کارکنان و دانشجویان، برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف و نصب بنر نوشته‌های فرهنگی در همه سالن‌های دانشگاه جامع ابهر از دیگر اقدام‌های صورت گرفته محسوب می‌شود.
وی در ادامه از برگزاری نمایشگاه تخصصی حجاب و عفاف در آبان ماه سال جاری در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی ابهر خبر داد و گفت: اقدام‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و این نمایشگاه به مدت یک هفته از سوی دانشگاه جامع ابهر دایر می‌شود.
مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه جامع ابهر با بیان اینکه دانشجو قشری است که بحث‌های منطقی را بیشتر از احساسی قبول می‌کند، عنوان داشت: تلاش کرده‌ایم که بیشترین فعالیت‌های ما در این زمینه باشد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول