اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان زنجان:

75 درصد رشته‌های علمی ـ کاربردی زنجان کاردانی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان زنجان گفت: در حال حاضر 75 درصد رشته‌های موجود در دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان در مقطع کاردانی هستند.

75 درصد رشته‌های علمی ـ کاربردی زنجان کاردانی هستند
محمد فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: همچنین 25 درصد رشته‌های موجود در این دانشگاه در مقطع کارشناسی هستند.
وی همچنین با اشاره به افزایش چشمگیر رشته‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان یادآور شد: در زمینه افزایش رشته‌ها این دانشگاه دارای رشد 432 درصدی است.
رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر رشته‌های تحصیلی موجود در این دانشگاه به میزان 41 درصد در حوزه صنعت هستند، اضافه کرد: همچنین 48 درصد از رشته‌های دانشگاه علمی ـ کاربردی در حوزه مدیریت خدمات هستند.
وی همچنین با اشاره به جذب دانشجویان علاقمند به تحصیل در رشته‌های کاربردی یادآور شد: میزان رشد تعداد دانشجویان این دانشگاه سالانه 125 درصد افزایش یافته است.
فتحی با بیان اینکه دانشگاه علمی ـ کاربردی زنجان در ابتدای تاسیس فقط دارای 5 هزار متر فضای دانشگاهی بود، یادآور شد: در حال حاضر فضای آموزشی این دانشگاه افزایش یافته است به طوری که میزان رشد سالانه فضای آموزشی این دانشگاه یک‌هزار و 183 درصد در سال است.
وی در ادامه با اشاره به افزایش تعداد مراکز دانشگاهی دانشگاه علمی ـ کاربردی پس از سال 85 ادامه داد: تعداد مراکز این دانشگاه پس از سال 85 به 14 مرکز در استان زنجان رسیده است.
رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه افزایش تعداد مراکز دانشگاهی دانشگاه علمی ـ کاربردی استان زنجان یادآور شد: با تلاش مسئولان ذی‌ربط تا پایان سال‌جاری تعداد مراکز دانشگاه علمی ـ کاربردی به 17 مرکز افزایش می‌یابد.
وی همچنین با اشاره به افزایش تعداد دانشجویان این دانشگاه اذعان داشت: تا پایان سال‌جاری تعداد دانشجویان این دانشگاه به 10 هزار نفر افزایش پیدا می‌کند.
فتحی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در این دانشگاه افزود: تلاش مسئولان علمی ـ کاربردی استان زنجان در زمینه کیفی‌سازی آموزش د این دانشگاه است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول