اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی موفقیت‌های در عرصه سلول‌های بنیادی صورت گرفت؛

تقدیر لاریجانی از خدمات جهاد دانشگاهی قم

خبرگزاری فارس: در پی تاسیس نخستین آزمایشگاه کشت و تکثیر سلول‌های بنیادی جهاد دانشگاهی واحد قم در بهمن ماه سال 1389 و کسب موفقیت پژوهشگران در این عرصه، رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شریف استان قم طی نامه‌ای از جهاد دانشگاهی قم تقدیر کرد.

تقدیر لاریجانی از خدمات جهاد دانشگاهی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، در پی ارائه طرح تهیه غضروف از سلول‌های بنیادی بافت چربی، پس از گذشت شش ماه از تاسیس نخستین آزمایشگاه کشت و تکثیر سلول‌های بنیادی توسط جهاد دانشگاهی در قم، علی لاریجانی با صدور نامه‌ای از خدمات رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم تقدیر کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: بی‌تردید پژوهش‌های بنیادین و نوآوری در نیل به قله‌های رفیع دانش و معرفت برای خدمت به بشریت به ویژه جامعه اسلامی شایسته تحسین است.
رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این پیام تاکید کرده است: ‌اینک که به فضل الهی شش ماه از تاسیس آزمایشگاه سلول‌های بنیادی جهاددانشگاهی واحد قم می‌گذرد؛ از تلاش‌های ارزشمند و خالصانه جنابعالی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
نخستین طرح تحقیقاتی جهاددانشگاهی قم در زمینه تمایز سلول‌های بنیادی به غضروف به عنوان یکی از 40 طرح برگزیده از استان به دومین نمایشگاه و جشنواره ملی علم تا عمل راه یافت.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول