اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سپاه علی بن ابیطالب(ع) تاکید کرد:

توجه به نمادهای ارزشی بیداری اسلامی در برنامه‌های ۱۳ آبان‌

خبرگزاری فارس: نماینده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: اهمیت بیداری اسلامی در برنامه‌های ۱۳ آبان نباید فراموش شود و در مراسم این روز می‌توان نمادهای ارزشی مربوط به آن دسته از کشورهای منطقه را که انقلابشان در آستانه پیروزی است، به نمایش گذاشت.

توجه به نمادهای ارزشی بیداری اسلامی در برنامه‌های ۱۳ آبان‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد ثابت حیدری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم 13 آبان که در سالن جلسات شورای تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، اظهار کرد: هفتم تا 13 آبان به نام بسیج دانش‌آموزی نامگذاری شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های سپاه برای این ایام گفت: همانند سال‌های گذشته، در همه رده‌ها فضاسازی تبلیغی و فرهنگی کرده و با ائمه جمعه و مسؤلان استان نیز دیدارهایی داریم.
نماینده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی دو شهید شاخص به نام‌های والا زاده و خیام معرفی کرده که اگر در این ایام مدرسه‌ای افتتاح یا به بهره‌برداری رسید به نام این دو شهید نام‌گذاری شود یا اینکه زنگ ایثار و شهادت به نام این دو شهید نواخته شود.
وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود در ایام‌الله 13 آبان مسابقه انشانویسی با موضوع استکبارستیزی در سطح مدارس استان برگزار و به انشاهای برتر هدایایی تعلق گیرد.
حیدری تاکید کرد: اهمیت بیداری اسلامی در برنامه‌های آن ایام نباید فراموش شود بلکه در مراسم 13 آبان می‌توان نمادهای ارزشی مربوط به ان دسته از کشورهای منطقه را که انقلابشان در آستانه پیروزی است، آورد.
انتهای پیام؛/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول