اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین شورای مبارزه با مواد مخدر فارس:

اکثر معتادان پس از درمان دوباره معتاد می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: 95 درصد از معتادان پس از درمان دوباره معتاد می‌شوند.

اکثر معتادان پس از درمان دوباره معتاد می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، اسدالله اسدی پیش از ظهر امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد شهرستان جهرم اظهار داشت: عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری که به جدیت در مقابله با مواد مخدر فعالیت دارد قابل تحسین است.
وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری 23 تن مواد مخدر توسط نیروی انتظامی فارس کشف شده است، افزود: 95 درصد از معتادان پس از درمان دوباره معتاد می‌شوند که این امر عزم جدی مسئولان در مبارزه با مواد مخدر را می‌طلبد.
جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ابراز داشت: در بحث پیشگیری از اعتیاد با سیاست‌گذاری در امر حوزه درمان جمعیت 4 میلیونی استان فارس را در حال پوشش داریم که این امر با همکاری و تلاش تمام نهادها و مردم محقق می‌شود.
وی با بیان اینکه 137 هزار کارمند دولت موظف به گذراندن آموزش ضمن خدمت اعتیاد هستند، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی و تشکیل جلسات مستمر در شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر در استان فارس زمینه ریشه‌کن کردن این بلای خانمان‌سوز در سطح جامعه ایجاد می‌شود.
اسدی با بیان اینکه استان فارس به خاطر همجواری با استان‌های مرزی کشور در بحث مواد مخدر آسیب‌پذیر است، گفت: بخشی از آمار بالای جرایم در استان فارس به معضل اعتیاد بازمی‌گردد و مسئولان باید به این باور برسند که اعتیاد از دغدغه‌های اصلی در جامعه است.
این مسئول ورود بخش خصوصی و سازمان‌های غیر دولتی به رویکرد مبارزه و پیشگیری از اعتیاد را مهم و تاثیرگذار دانست و بیان کرد: توسعه «سی بی اوها» و ارگان‌های غیر دولتی در سطح شهرستان‌ها و در بحث پیشگیری از به خطر افتادن جامعه به اعتیاد جلوگیری می‌کند.
جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: 200 نفر از اساتید برجسته استان فارس با شرکت در دوره‌های مختلف پیشگیری از اعتیاد آماده مقابله با این معضل خانمان‌سوز در سطح جامعه هستند.
انتهای پیام/آ
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول