اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد:

احیای ناوگان امدادی هلال‌احمر آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی احیا شد.

احیای ناوگان امدادی هلال‌احمر آذربایجان غربی
یحیی زینالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 16 عنوان برنامه توسط جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی در طول هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اجر شد.
وی با بیان اینکه برگزاری مانورهای مختلف آمادگی، دوره‌های آموزشی، سمینارهای تخصصی و علمی، افتتاح پایگاه‌های ثابت جاده‌ای و برنامه‌های آموزشی از جمله این برنامه‌ها بود، تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه توانمندی سازمان‌های امدادی استان که از 18مهر تا 24 مهرماه برپا شد بیش از 420 نفر روز از کارکنان سازمان‌های مختلف در امر مدیریت بحران نسبت به ارائه خدمات تلاش کردند.
این مسئول با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 500 نفر از این نمایشگاه بازدید داشتند، افزود: ارائه آموزش‌های چهره به چهره با حضور بیش از 17 مدرس، برگزاری کارگاه‌های تخصصی توسط سازمان‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران از نقاط ویژه و برجسته نمایشگاه بود.
زینالپور خاطرنشان کرد: تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای استان در حال حاضر با اضافه شدن 5 پایگاه جدید، به 13 پایگاه رسیده است.
وی اظهار داشت: امسال در راستای سیاست توانمندسازی جمعیت هلال احمر کشور‌، 5 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در محورهای حادثه‌خیر استان به بهره‌برداری رسیده است.
این مسئول تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای این پایگاه‌ها بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده است.
زینالپور با اشاره به تجهیز این پایگاه‌ها، گفت: برای ساخت و تجهیز این پایگاه‌ها که همه آنها در محورهای مواصلاتی حادثه‌خیز احداث شده بیش از یک میلیارد و 50 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.
وی همچنین از احیای ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری با مساعدت ریاست جمعیت هلال‌احمر کشور بیش از 40دستگاه خودرو امداد و نجات با اعتبار 2 میلیارد ریال به بدنه جمعیت هلال‌احمر استان تزریق شده است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول