اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح و برنامه اداره ورزش وجوانان اصفهان:

رسانه‌ها در ترغیب مردم به ورزش موثر هستند

خبرگزاری فارس: مسئول طرح و برنامه اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان گفت: گروه‌های مختلفی در ایجاد انگیزه ورزشی در مردم موثرند که یکی از مهم‌ترین آنها رسانه‌های جمعی هستند.

رسانه‌ها در ترغیب مردم به ورزش موثر هستند
محسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: زمانی که قرار است رفتاری در جامعه اتفاق بیفتد اول باید در مورد آن رفتار به مردم آگاهی داده شده و دانش آن شکل بگیرد.
وی افزود: در زمینه تمایل مردم به ورزش نیز ابتدا باید نگرش مردم تغییر کند و آگاهی لازم به آنها داده شود و سپس به تدریج مردم را به سمت ورزش سوق دهیم.
مسئول طرح و برنامه اداره کل ورزش وجوانان استان اصفهان با اشاره به برنامه راهبردی اداره کل تربیت‌بدنی که قرار است تا سال 94 اجرایی شود، تصریح کرد: از جمله مهم‌ترین اهداف برنامه راهبردی اداره کل تربیت‌بدنی ایجاد سلامتی و شادی در جامعه اصفهان است و در این راه از هر برنامه‌ای که در راه نشاط اجتماعی جامعه به ما کمک کند استقبال می‌کنیم.
وی تصریح کرد: گروه هدف ما بیشتر کودکان 4 تا 7ساله هستند زیرا برنامه‌ریزی برای ورزش کودکان به عنوان امیدهای زندگی بسیار مهم است.
سالاری اضافه کرد: اگر کودکان سالم بوده و روحیه شادابی داشته باشند در آینده جامعه نیز مفید بوده و در نشاط خانواده‌ها نیز تاثیرمی‌گذارند.
وی با اشاره به زندگی ماشینی امروزی گفت: با توجه به زندگی کم‌تحرک ماشینی که امروزه در آن قرار داریم ضرورت حرکت و تحرک را برای همه قشرهای مختلف جامعه به خوبی محسوس است.
این مسئول ورزشی تاکید کرد: از دیگر اهداف مهم‌ برنامه راهبردی توسعه این است که تا سال 94 آمار ورزش اصفهانی‌ها به 50 درصد رسیده و اصفهان پایتخت ورزشی ایران شود.
وی ادامه داد: اگر از طریق ورزش سلامت روح و جسم خود را ارتقا دهیم می‌توانیم ،امیدوار باشیم در آینده‌ای نزدیک به اهداف برنامه راهبردی برسیم.
سالاری در پایان ابراز امیدواری کرد: مطالبات مردم از اداره تربیت‌بدنی نیز به سمت اهداف برنامه راهبردی برود و اداره تربیت‌بدنی نیز با استفاده بهینه از منابع انسانی و مالی خود برنامه‌ریزی مناسبی برای ارتقای ورزش در همه گروه‌های سنی چهار تا 80 ساله صورت دهد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول