اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشن‌‌های پارالمپیک؛

نیرو‌های مستعد ورزشی شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: یکی از اهداف برگزاری جشن بزرگداشت پارالمپیک، شناسایی استعداد‌های ورزشی و اعزام آنها به میادین قهرمانی است.

نیرو‌های مستعد ورزشی شناسایی می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، غلامرضا ابراهیمی ظهر امروز در حاشیه بزرگداشت روز پارالمپیک که همزمان در سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری چنین مراسمی ایجاد روحیه شاد و اوقات به یاد ماندنی برای معلولان ورزشکار و خانواده‌های آنها است که در کنار این مقوله نیز کشف استعداد‌های ورزشی مد نظر مسئولان مربوطه قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت روز پارالمپیک از طرف کمیته ملی کشور به کمیته بین‌المللی پارالمپیک پیشنهاد داده شد، تصریح کرد: این پیشنهاد پس از تصویب نهایی و گنجانده شدن در تقویم کمیته بین‌المللی به صورت هرساله با متولی‌گری جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک با اشاره به اینکه امسال برای پنجمین بار شاهد برگزاری مراسم بزرگداشت پارالمپیک هستیم، تاکید کرد: بسیاری از افتخارات ورزشی سال‌های گذشته از این میادین جشن و سرور برای میادین ورزشی ایران افتخارآفرین شدند.
وی در مورد قدردانی از قهرمان معلول در مراسم بزرگداشت پارالمپیک گفت: با توجه به اینکه در چنین مراسمی هدف ایجاد لحظات توأم با شادی است بنابراین این امکان وجود ندارد اما حضور قهرمانان ورزشی در جشن‌های پارالمپیک به طور حتم انگیزه‌های زیادی در سایر معلولان و خانواده‌های آنها به وجود می‌آورد.
ابراهیمی در مورد وضعیت فعلی معلولان ورزشکار نسبت به ورزشکاران سالم بیان کرد: قدم‌های مثبتی مانند برابر شدن جوایز اهدایی قهرمانان معلول و ورزشکاران سالم از سوی دولت برداشته شده است که انگیزه‌سازی فراوانی در تمام معلولان به وجود می‌آورد اما هنوز هم محدودیت‌های فراوانی وجود دارد.
وی بودجه‌های مالی قرار داده شده در اختیار کمیته ملی پارالمپیک را از سوی دولت کم توصیف کرد و گفت: با این‌ حال به وسیله برنامه‌ریزی‌های دقیق از تحت‌‌الشعاع قرار گرفتن این مورد و تأثیرگذاری در روند کاری کمیته جلوگیری می‌کنیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول