اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دولت‌های نهم و دهم؛

378 سالن ورزشی در خراسان رضوی ایجاد شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری خراسان رضوی گفت: 378 سالن ورزشی در زمان دولت‌های نهم و دهم در استان ایجاد شده که 65 درصد آن متعلق به روستاها است.

378 سالن ورزشی در خراسان رضوی ایجاد شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، خسرو منعمی ظهر امروز در حاشیه مسابقات والیبال جوانان روستایی و عشایر منطقه پنج کشور در سالن ورزشی شهید بهشتی مجموعه تختی نیشابور اظهار داشت: 30 درصد کل بودجه فرهنگی دستگاه اجرایی ورزش به هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری تخصیص داده شده است.
وی افزود: در چند سال اخیر ورزش روستایی و عشایری شتاب خوبی داشته است.
معاون امور شهرستان‌های اداره‌کل تربیت‌بدنی خراسان رضوی تصریح کرد: کمبود اعتبارات و اماکن ورزشی هنوز در خراسان رضوی مشهود است. 
منعمی خاطرنشان کرد: با وجود تمام کمبودهای موجود، باید توجه داشت که در دولت‌های نهم و دهم در حوزه ورزش و اماکن ورزشی، یک انقلاب بزرگ رخ داده و کارهای عظیمی انجام شده است اما هنوز باید کارکرد تا بتوان ورزش استان را به حد مطلوب رساند.
وی گفت: ورزش استان چشم‌انتظار توجه بهتر بخش خصوصی و حمایت صنایع از آن است.
معاون اداره‌کل تربیت‌بدنی خراسان رضوی گفت: امسال فقط یک مجموعه صنعت و یک تعاونی اعتباری از والیبال استان حمایت کرده‌اند که امیدواریم سایر بخش‌های خصوصی نیز به ورزش استان توجه داشته باشند.
منعمی با بیان اینکه تاکنون حمایت‌ها و توجه‌های خوبی از سوی استاندار و دیگر مسئولان به ورزش استان شده‌است، افزود: ولی هنوز این تیم‌ها نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی بهتری بوده و این امر یک  ضرورت برای ورزش استان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول