اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر تعاون گشایش یافت؛

نخستین موسسه پژوهشی تعاون در استان البرز

خبرگزاری فارس: نخستین موسسه پژوهشی در حوزه تحقیق و پژوهش برای گسترش و توسعه تعاون با حضور معاون وزیر در استان البرز گشایش یافت.

نخستین موسسه پژوهشی تعاون در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این موسسه بعد از ظهر امروز به منظور ایجاد راهکارهای لازم برای اجرای پروژه‌های محققان، پژوهشگران و فعالان عرصه تعامل و نزدیکی آرا و نظرات آنها راه‌اندازی شده است.
در مراسم افتتاح این موسسه غلامحسین حسینی‌نیا معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حضور داشت.
بر اساس این گزارش،‌ در مراسم فوق رئیس موسسه پژوهشی توسعه تعاون دانشکده اقتصاد طی سخنانی اظهار داشت: یکی از بخش‌های مهم مورد تحقیق دانشجویان و محققان کشورمان در حوزه اقتصاد، مربوط به بحث تعاون است.
خلیل کلانتری اظهار داشت: سالانه صدها پایان‌نامه دانشجویی در موسسات علمی و دانشگاه‌های کشور در این رابطه تهیه می‌شود که نیاز است دانشجویان،‌ اساتید و دانش‌پژوهان برای دست‌یابی به منابع علمی به یک مرکز جامع دسترسی داشته باشند.
وی افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که تحقیق و پژوهش‌های محققان بی‌فایده نمانده و در دستگاه‌های اجرایی به ویژه در وزارت تعاون، عملیاتی گردد.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه در صورت تحقق طرح فوق، پروژه‌های اجرایی در وزارت تعاون بهره‌وری مناسب و بیشتری خواهد داشت، گفت: امیدوارم با راه‌اندازی نخستین موسسه پژوهشی در حوزه تعاون هر چه سریعتر به این مهم دست پیدا کنیم.
کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود به امکانات فراهم شده در این موسسه برای دانشجویان و دانش‌پژوهان حوزه تعاون اشاره کرد و گفت: هم اکنون منابع مطالعاتی داخلی و خارجی از جمله کتاب، مقاله و پایان‌نامه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.
وی ادامه داد: همچنین در نظر داریم برای گسترش امکانات موجود در قالب تفاهم‌نامه‌های مختلف با موسسات علمی مانند پردیس کشاورزی و ادارات دولتی از جمله وزارت تعاون اقدامات لازم را انجام دهیم که بخش مهمی از توافقات اولیه حاصل شده است.
کلانتری در پایان اظهار امیدواری کرد تا با افتتاح و بهره‌برداری از نخستین موسسه پژوهشی در حوزه تعاون کشور، فرهنگ تعاون در جامعه گسترش یافته و با اجرای طرح‌های علمی و اجرایی شاهد علمی شدن این موضوع مهم باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول