اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان خبر داد:

انعقاد تفاهمنامه برای حمایت از مشاغل خانگی و تعاونی‌ها / 5 میلیون تومان وام مید‌هیم

خبرگزاری فارس: مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان گفت: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و تعاونی‌ها تفاهمنامه‌ای بین دفتر امور بانوان نهاد ریاست جمهوری و صندوق مهر امام رضا (ع) منعقد شده است.

انعقاد تفاهمنامه برای حمایت از مشاغل خانگی و تعاونی‌ها / 5 میلیون تومان وام مید‌هیم
ملیحه نقدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ارزش والای کتاب‌های استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: آثار شهید مطهری از سرمایه‌های اندیشه دینی معاصر محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دفتر امور بانوان در صدد تعمیم باورهای دینی جامعه به ویژه بانوان با کمک گرفتن از آثار استاد شهید مطهری است، افزود: طرح حکمت مطهره به منظور تربیت 40 مربی آغاز می‌شود.
مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان هدف از تربیت مربی با اجرای طرح حکمت مطهره را تشکیل هسته‌های علمی اعلام کرد.
وی تربیت مربیان در طرح حکمت مطهره را در راستای تشکیل حلقه‌های مطالعاتی عنوان و تصریح کرد: دفتر امور بانوان امیدوار است با اجرای این طرح گامی در اطاعت از فرمان امام راحل درباره معرفی کتاب‌های استاد مطهری برداشته شود.
نقدی طراح طرح حکمت مطهره را کانون فرهنگی اجتماعی فدک اعلام کرد، که اجرای آن در کار گروه بانوان مطرح و به تصویب رسیده است.
وی تحکیم نهاد خانواده را مهم‌ترین هدف دفتر امور بانوان و خانواده استانداری زنجان عنوان کرد و گفت: بهینه‌سازی امور زنان و خانواده، تقویت ارزش‌های اسلامی و افزایش مشارکت زنان در جامعه سه هدف این دفتر است.
مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری تاکید کرد: برنامه‌هایی در راستای کاهش آسیب‌های خانوادگی و ارتقای سلامت با حمایت مقام عالی استان توسط دفتر امور بانوان تهیه و ارائه شده است.
وی احداث فرهنگسرا در همه هفت شهرستان استان زنجان و حمایت از کانون‌های فرهنگی به شرط فعال بودن را از دیگر برنامه‌های دفتر امور بانوان استانداری اعلام کرد.
نقدی با اشاره به اینکه احداث پارک بانوان در دو شهر خرم‌دره و خدابنده در دستور کار قرار گرفته است، افزود: دفتر امور بانوان در حال پیگیری مکان‌یابی و در اختیار گرفتن زمین برای احداث پارک بانوان در بقیه شهرستا‌ها است.
وی ادامه داد: دفتر امور بانوان درصدد استفاده بهینه از پارک‌های بانوان در راستای ارتقای سلامت و درجه شادابی بانوان استان زنجان است.
مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان با اشاره به امضای تفاهمنامه بین صندوق مهر امام رضا و دفتر امور بانوان نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: تفاهنمامه منعقد شده در راستای حمایت از مشاغل خانگی و حمایت از تعاونی‌های بانوان است.
وی مبلغ در نظر گرفته شده برای هر فعال مشاغل خانوادگی را 5 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای استان زنجان 250 میلیون تومان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول