اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نامه‌ای به رئیس جمهور صورت گرفت؛

حمایت تشکلات کارگری و کارفرمایی بوشهر از وزیر تعاون

خبرگزاری فارس: تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان بوشهر در نامه‌ای خطاب به ریاست جمهوری از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.

حمایت تشکلات کارگری و کارفرمایی بوشهر از وزیر تعاون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل کار و امور اجتماعی استان بوشهر، در این نامه خطاب به رئیس جمهور آمده است: از جمله عوامل رشد و پیشرفت جوامع، داشتن برنامه‌های مدرن و اهداف از پیش تعیین شده‌ای است که مبتنی بر نیازها و شرایط جامعه در ابعاد مختلف بوده و این اهداف باید در چارچوب قوانین و مقررات حاکم بر جوامع به خوبی قابل مشاهده و فهم باشند به نحوی که بتوانند به بهترین شکل ممکن ترسیم کننده ساختار موجود جوامع از یک طرف و آمال آحاد مختلف در رسیدن به نقطه ای مطلوب از سوی دیگر باشند.
در این نامه آمده است: قوانین ماندگار و فرادستی به نحو شایسته‌تری می‌توانند این مسیر (از وضع موجود تا مطلوب) را ترسیم کنند و چنانچه تدوین این دسته از قوانین و مقررات با درک و تجزیه و تحلیل دقیق نسبت به توانایی‌ها و خواسته‌ها صورت گرفته باشد از هنگامی که آدمی بر کره زمین پدید آمد، برای رفع نیازهای خود نیازمند کوشش بود.
در ادامه این نامه آمده است: زندگی انسان بر محور کار می‌گردد و کار، انسان برای حصول به هدف معین است کلید گشایش هر استعدادی در درون انسان کاراست. تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان بوشهر در نامه‌ به ریاست جمهور آورده‌اند:کار بزرگترین و شاید زیربنایی‌ترین بخش زندگی انسان است چرا که از کار می‌توان به جوهره درونی افراد پی برد و وقتی این جوهره‌های درونی آشکار شوند و استعدادهای بالقوه به منصه ظهور برسند می‌توان به جامعه‌ای پویا امیدوار بود.
در پایان این بیانیه آمده است: ما جمعی از تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و کانون‌های مربوطه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر حمایت، تشکر و قدردانی خود را از حضرتعالی در عرصه تلاش، سازندگی، انتخاب شایسته، فرد لایق و خدمتگزار جامعه اسلامی جناب آقای عبدالرضا شیخ الاسلامی به سمت وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی را اعلام می‌کنیم، امید است با استعانت از قادر منان در انجام وظایف محوله موفق و کوشا باشید. 
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول