اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی خبر داد:

فعالیت 342 شرکت تعاونی مسکن مهر در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بازدید از روند اجرای پروژه ساخت واحدهای مسکن مهر در گلبهار گفت: 342 شرکت تعاونی مسکن مهر در استان خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند.

فعالیت 342 شرکت تعاونی مسکن مهر در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، علی اکبر لبافی در بازدید از پروژه ساخت مسکن مهر با تقدیر از اقدامات انجام گرفته، اظهار داشت: پروژه بزرگ مسکن مهر علاوه بر ایجاد اشتغال، کاهش قیمت مسکن را در منطقه در پی خواهد داشت.
وی گفت: 342 شرکت تعاونی مسکن مهر در استان خراسان رضوی مشغول فعالیت هستند که کار ساخت 38 هزار و 369 واحد مسکن مهر را به عهده دارند.
وی اظهار امیدواری کرد: تا با اولویت قرار گرفتن واحدهایی که بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارند بتوانیم تا پایان سال جاری مقداری از واحدها را به اتمام برسانیم.
 از مجموع واحدهای مسکن مهر در استان، 27 هزار واحد آن در منطقه گلبهار و بینالود توسط اتحادیه‌های مسکن مهر مشهد، فرهنگیان، کارگران، کارمندان دولت و خانه صنعت در حال ساخت است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول