اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار جویبار خواستار شد:

احداث شهرک بازیافت در جویبار

خبرگزاری فارس: شهردار جویبار گفت: ایجاد اشتغال پایدار در جویبار با احداث شهرک بازیافت محقق می‌شود.

احداث شهرک بازیافت در جویبار
علیرضا گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان جویبار این شهر را گوشواره چپ مرکز استان توصیف کرد.
وی اظهار داشت: بخش اعظم زمین زباله جویبار پر از ضایعات جمع‌آوری شده اگر به دنبال ایجاد اشتغال هستید، بهترین شغل احداث شهرک بازیافت است و بهترین کارخانه در بحث تولید پایدار بازهم بازیافت خواهد بود.
این مسئول خواستار یاری مسئولان شهری و استانی در این زمینه شد و خاطرنشان کرد: تنها مکان جمع‌آوری و دفع زباله همین مکان فعلی است که بارها در ساعاتی از شبانه روز با انباشت بی‌رویه و دفع غیربهداشتی شاهد مه و دود غلیظ و حتی شعله‌ور شدن آتش با تولید گاز متان که سرطان‌زا و در سلامت جامعه خطرآفرین بوده هستیم که نگران‌کننده است.
شهردار جویبار با اشاره با اشتغال یک‌هزار و 500 نفری مستقیم و غیرمستقیم در بحث ضایعات در این شهرستان خاطرنشان کرد: با صادر شدن طرح احداث شهرک بازیافت تغییرات زیادی در این شهر ایجاد می‌شود.
گنجی با بیان اینکه در راستای ساماندهی زباله نیز با حرکتی بسیج‌گونه در اقدام اول بیش از 800 تن زباله و نخاله از محلات جویبار جمع‌آوری و سعی شد با روش‌های صحیح در دفع و معدوم کردن آنها اقدام شود، ابراز داشت: با بهره‌برداری از کارخانه کمپوست قائمشهر در حل معضل زباله جویبار بسیار موثری صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به تقسیم جویبار به پنج منطقه و اعزام کارشناسان و ناظران شهرداری به این مناطق گفت: با این روند تا حدودی روند حل مشکلات به سوی صعودی شدن پیش می‌رود.
شهردار جویبار در پاسخ به این سوال که چرا نگاه استانی همواره به جویبار ضعیف بوده، بیان داشت: اینکه نگاه استانی و اعتبارات استانی در جویبار ضعیف بود، نشان‌دهنده مدیریت ضعیف در مجموعه بود چرا که تنها از دل خواستن انجام امور کفایت امر نمی‌کند بلکه باید همت کرد و با اجرای صحیح قانون کار در شهرداری را نهادینه کرد.
شهردار جویبار افزود: کاستی‌ها در جویبار بحث یک روز و دو روز نیست بلکه برمی‌گردد به سال‌ها، اما ما سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکن کارها در روال قرار گیرد.
شهردار جویبار قول مساعد داد اگر حداقل امکانات به شهرداری جویبار داده شود و ماشین آلات 30 ساله شهرداری که عمر خود را کرده‌اند کنار گذاشته شود در جویبار به جایگاه مطلوبی خواهیم رسید.
وی اذعان داشت: در شهرداری جویبار حتی بیل و کلنگ هم نداشتیم و 20 روز اول را کار یدی کردیم.
گنجی خواستار نگاه جدی‌تر به شهر جویبار چون دیگر شهرهای استان شد و از زحمات فرماندار در اختصاص اعتبار 510 میلیون تومانی کمیته برنامه‌ریزی استان برای پروژه‌های بهبود عبور و مرور، روکش آسفالت، پل جمعه بازار، کمربندی شمالی، تعریض ورودی شهر از سمت کیاکلا، توسعه فضای سبز شهری تقدیر و تشکر کرد.
شهردار جویبار از استاندار خواست که به جویبار جور دیگری بنگرد چراکه حق این شهر که همیشه در آمارها پایین‌ترین نرخ بیکاری را دارد فراتر از این است.
انتهای پیام/ن۲۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول