اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار ساری خبر داد:

اجرای 45 پروژه آبرسانی روستایی در میاندرود و ساری

خبرگزاری فارس: مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری از اجرای 45 پروژه آبرسانی روستایی در میاندرود و ساری خبر داد.

اجرای 45 پروژه آبرسانی روستایی در میاندرود و ساری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران،  محمد خلیلی اظهار داشت: 45 پروژه آبرسانی روستایی شامل 13 مجتمع آبرسانی و 32 پروژه تک روستایی در روستاهای شهرستان ساری و میاندرود در دست اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: این 13 پروژه آبرسانی مجتمعی شامل بندرج، فاز دو هولار، معلم کلا، اسلام آباد، تلمادره، کرسپ و مسکوپا، خالخیل و کرسام، اجارستاق، خارخون رودبار، وزملا و درزیکلا، سرتا، اوجا محله و بندارخیل است.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان ساری تصریح کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 52 میلیارد ریال اعتبار در سال 90 مصوب شده و احداث 21 باب مخزن با حجم 5 هزار و 400 متر مکعب، اجرای بیش از 300 کیلومتر شبکه داخلی و 35 کیلومتر خطوط انتقال آب، حفر 9 دهنه چاه و ایستگاه پمپاژ و... در دست اقدام است.
وی شاخص بهره‌مندی آب شرب بهداشتی در روستاهای ساری را 76 درصد اعلام کرد و گفت: با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام با بهره‌مندی 117 روستا از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی شاخص مذکور به 81 درصد ارتقا می‌یابد.
خلیلی امور آب شهرستان ساری را شامل دو شهرستان، سه شهر و هفت بخش عنوان و خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع 442 روستای این شهرستان 225 روستا با 48 هزار و 500 خانوار زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار گرفته‌اند که در صورت به بهره‌برداری رسیدن پروژه‌ها، این آمار به 342 روستا می‌رسد.
انتهای پیام/ن۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول