اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی تربت‌جام با حضور وزیر نیرو

خبرگزاری فارس: فردا با حضور مجید نامجو وریر نیرو طرح آبرسانی شهرستان تربت‌جام وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی تربت‌جام با حضور وزیر نیرو
معاون بهره‌برداری شرکت آب‌و فاضلاب شهری استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این پروژه با هدف تامین پایدار آب شرب سالم و بهداشتی شهروندان شهرستان تربت‌جام با حضور مسئولان به بهره‌برداری می‌رسد.
علی عبداللهی با بیان اینکه این طرح مشکلات تامین اب شرب در این شهرستان را تا افق 1420 مرتفع می‌کند، ابراز داشت: شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی اقدامات مناسبی را در راستای تامین آب شرب سالم و بهداشتی شهرستان‌های استان انجام داده است.
وی تصریح کرد: برای طرح آبرسانی شهرستان تربت‌جام مخزنی به ظرفیت بیش از 20 هزار متر مکعب ساخت و احداث شده است.
معاون بهره‌برداری شرکت آب‌و فاضلاب شهری استان خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که این شرکت بیش از 70 شهر استان به جز شهر مشهد را با جمعیتی بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر زیر پوشش خود دارد، ابراز داشت: همچنین در این راستا آب شرب مورد نیاز بالغ بر 470 هزار مشترک آب را از طریق 365 حلقه چاه، چشمه و قنات تامین می‌کند.
وی متذکر شد: در حال حاضر بیش از یک هزار و 400 کیلومتر خط انتقال و 4 هزار و 700 کیلومتر شبکه تأمین و توزیع زیر نظر متخصصان شرکت آب و فاضلاب شهری استان خراسان رضوی در شهرهای استان است.
عبداللهی با بیان این که این شرکت وظیفه جمع‌آوری فاضلاب حدود 80 هزار انشعاب فاضلاب با استفاده از 853 کیلومتر طول شبکه جمع‌آوری فاضلاب و 30 کیلومتر طول شبکه انتقال فاضلاب به همراه چهار تصفیه‌خانه را بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: در طول سال‌های اخیر طرح‌های زیادی در حوزه اب و فاضلاب شهری انجام شده است.
در حال حاضر همایش مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی کشور در مشهد گردهم آمده اند تا آینده وضعیت آبی کشور ار ترسیم کنند.
برای طرح فردا مشاور وزیر و رئیس هیئت‌مدیره و مدیر عامل شرکت مهندسی آب‌و‌فاضلاب کشور نیز حضور دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول