اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود؛

دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از برپایی دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی از یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری در محل اتحادیه تعاون روستایی جیرفت خبر داد.

دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در جیرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابوالحسن پیرنیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی اظهار داشت: این نمایشگاه به همت شرکت جام و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، فرمانداری جیرفت‌، اتحادیه تعاون روستایی جیرفت‌، سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمان و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی برپا و از یکم تا چهارم آبان ‌ماه پذیرای علاقمندان است.
وی افزود: این نمایشگاه که برای دومین بار در جیرفت به مدت چهار روز و در فضایی به مساحت 3 هزار مترمربع و مشارکت بیش از 70 مشارکت کننده از استان‌های اصفهان‌، تهران، ‌قم، خراسان خوزستان و ... برگزار می‌شود که در آن آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها بخش کشاورزی و نوآوری‌های بخش این صنعت به نمایش عموم در می‌آید.
‌پیرنیا تصریح کرد: از جمله اهداف بر پایی نمایشگاه مذکور را حرکتی برای ایجاد تحول ارتباطی و تخصصی با رویکرد فرهنگ‌سازی بازار مصرف توام با علم‌ در نتیجه، توسعه پایدار، بهره‌وری، پویایی اقتصاد و ایجاد خلاقیت برای گذر از فرهنگ معیشتی و سنتی به تکنولوژی و مکانیزاسیون در منطقه دانست.
وی خاطرنشان کرد: جنوب کرمان به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود که با 85 گونه محصول زراعی و باغی در تولید 10 محصول رتبه اول تا سوم ‌را در کشور داراست.
پیرنیا بیان کرد: این منطقه در زمینه رشد اجرای آبیاری تحت فشار نیز در سال جاری رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
وی گفت: بهره‌برداران، کارشناسان و پیمانکاران بخش کشاورزی منطقه با حضور در این نمایشگاه با جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌های بخش کشاورزی سطح علمی خود را در بخش کشاورزی بالا ببرند.
به گزارش فارس از جنوب کرمان، دومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، آبیاری، آبرسانی‌، نهاده‌ها، صنایع، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته از یکم تا چهارم آبان ماه سال جاری در محل اتحادیه تعاون روستایی جیرفت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول