اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستان‌آباد خبر داد:

عرضه تولیدات کشاورزی بستان‌آباد در بازارهای جهانی

خبرگزاری فارس: فرماندار بستان‌آباد گفت: تولیدات کشاورزی روستای یوسف‌آباد در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

عرضه تولیدات کشاورزی بستان‌آباد در بازارهای جهانی
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، الیاس گل‌محمدزاده صبح امروز در جلسه بررسی مسائل روستای یوسف‌آباد که به عنوان روستای پایدار و سازگار با محیط زیست از سوی ارگان‌های بین‌المللی انتخاب شده است در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان با اشاره به اهمیت این انتخاب اظهار داشت: قرار گرفتن تالاب بین‌المللی «قوریگل» در کنار روستای یوسف‌آباد مزیت‌های فراوانی را در اختیار ما قرار داده است که در صورت اختصاص اعتبارات ویژه و برنامه‌ریزی‌های مناسب می‌توان این روستا را در سطح جهان شناساند.
وی افزود: در زمینه کشت محصولات ارگانیک و سازگار با محیط زیست و حفظ و احیای تالاب، همه روستائیان و دستگاه‌ها باید مشارکت کنند و انتظار داریم دولت محترم اعتبارات ویژه و ملی را برای این پروژه که در سطح خاورمیانه برای اولین بار اجرا می‌شود، در نظر بگیرند. 
وی از تشکیل دبیرخانه دائمی روستای سازگار با محیط زیست در شهرستان بستان‌آباد خبر داد و گفت: محصولات تولید شده توسط کشاورزان یوسف‌آباد در آینده نزدیک در سطح جهانی عرضه خواهد شد و این امر می‌تواند کشاورزی منطقه را متحول کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول