اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور مسئولان ارشد استان بوشهر؛

فرماندار جدید کنگان معرفی شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان ارشد استان بوشهر، فرماندار جدید کنگان معرفی شد.

فرماندار جدید کنگان معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، استاندار بوشهر ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندار جدید و قدیم کنگان اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است و کنگان به دلیل میزبانی از پارس جنوبی و طرح‌های بزرگ وزارت نفت جایگاه خاصی دارد.
محمدحسین جهانبخش افزود: امروز شاهد همدلی و همفکری بسیار خوبی در بین مسئولان استان بوشهر هستیم و باید این روند تداوم داشته باشد تا شاهد موفقیت‌های بیشتر و بهتری باشیم.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات ارزشمند سفر دوم و سوم هیئت دولت در استان خاطرنشان کرد: بیش از 98 درصد مصوبات سفر اول و بیش از 78 درصد مصوبات سفر دوم اجرایی شده که نشان دهنده پیشرفت استان در عرصه ملی است و باید نسبت به اجرای کامل مصوبات سفر سوم نیز به همین شکل عمل کنیم.
استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌های ارزشمند عمرانی استان بوشهر نتیجه همدلی و صمیمیت و صداقت مسئولان است و مردم از عملکرد دولت رضایت کاملی دارند.
جهانبخش تصریح کرد: امروز همه مسئولان وظیفه دارند با همه توان برای مردم خدمت کنند و کم‌کاری و اهمال در هیچ زمینه‌ای قابل قبول نیست.
وی یادآور شد: اعتماد مردم به نظام در واقع بالاترین سرمایه این نظام و مسئولان است و باید قدر این مردم را بدانیم و بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه کنیم.
امام جمعه بندر کنگان نیز با تقدیر ویژه از تلاش‌ها و زحمات عباس تبرکی، فرماندار سابق گفت: نام تبرکی با توسعه این شهرستان عجین شده است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی بیان داشت: با توجه به مسائلی مانند ترکیب جمعیتی، وجود چند مذهب و مسئله نفت، تبرکی در سمت ارشد شهرستان کنگان توانست به خوبی از پس مشکلات برآمده و این موارد را مدیریت کند.
وی افزود: امید داریم آقای یزدان‌شناس نیز به عنوان فرماندار جدید در طرح‌های بزرگی که شهرستان کنگان در دستور کار دارد با مردم و مسئولان همگام و یار و یاور ما باشند.
در این مراسم، با حکم وزیر کشور، تیمور یزدانشناس به عنوان فرماندار جدید شهرستان کنگان معرفی شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول