اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان خبر داد:

افزایش 135 درصدی خدمات پلیس در کنگان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از افزایش 135 درصدی خدمات پلیس در کنگان خبر داد.

افزایش 135 درصدی خدمات پلیس در کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، خلیفه هاشم‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای کنگان، بنک و سیراف اظهار داشت: نیروی انتظامی با امکانات و ظرفیت خود در راستای تامین امنیت پایدار تلاش می‌کند و در این مسیر نیازمند همکاری و تعامل مردم و سایر دستگاه‌هاست.باید امکانات و تجهیزات لازم برای نیروی انتظامی فراهم باشد تا نتایج بهتر و موثرتری داشته باشیم.
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه این فرماندهی نیاز به نیروی انسانی بیشتری دارد خاطرنشان کرد: کمبود نیرو و تامین نشدن زمین موجب شده تا در راه‌اندازی کلانتری در شهر بنک تاخیر ایجاد شود.
هاشم‌زاده از افزایش 135 درصدی خدمات پلیسی در کنگان خبر داد و تصریح کرد: با وجود کمبود نیروی انسانی شاهد تلاش شبانه‌روزی همه کارکنان هستیم و این فرماندهی با تمام توان در اجرای ماموریت‌های محوله تلاش کرده و گواه این ادعا افزایش 135 درصدی خدمات پلیسی در یک سال گذشته بوده است.
فرمانده انتظامی کنگان با اشاره به برخی مشکلات در پارک‌های شهری گفت: شهرداران باید هر چه سریعتر مشکلات روشنایی پارک‌ها را به منظور بالا رفتن ضریب امنیت این مکان‌ها رفع کنند.
هاشم‌زاده در ادامه با اشاره به افزایش کمپ‌های کارگری در سطح شهرهای کنگان، بنک و سیراف اذعان داشت: بحث اسکان کارگران در بیرون از شهرها و در کمپ‌های کارگری بشدت در حال پیگیری است که امید می‌رود این مهم بزودی محقق شود.
وی عنوان داشت: برخی از فازها به شدت این عمل را در دستور کار قرار داده‌اند و تا پایان سال اکثر کارگران به کمپ‌ها انتقال داده می‌شوند.
هاشم‌زاده همچنین با اشاره به بحث شنای کارگران غیربومی و اعتراضات مردمی گفت: در جلسه شورای تامین مقرر شد که برای جلوگیری از بروز مشکلاتی که اخیرا در بحث شناکردن کارگران در ساحل بوجود آمده، مکان‌های خاصی برای شنای کارگران و مردم بومی در نظر گرفته شود تا به آرامش خانواده‌ها خدشه‌ای وارد نشود.
وی اضافه کرد: کارگران حق شنا کردن در ساحل همجوار مکان‌های مسکونی را ندارند و در صورت مشاهده با آنها برخورد قانونی می‌شود.
فرمانده انتظامی کنگان خاطرنشان کرد: بدون تردید ایجاد امنیت تنها منوط به نیروی انتظامی نیست و این پارامتر مهم نیازمند عزم عمومی است.
در این نشست شهرداران و روسای شوراهای شهرستان کنگان نیز با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای همکاری با این نیرو شدند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول