اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی:

پایگاه امداد و نجات شهید زارعی فردوس آماده بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی شهید زارعی فردوس آماده بهره‌برداری است.

پایگاه امداد و نجات شهید زارعی فردوس آماده بهره‌برداری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد رحیم شهریاری ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: میانگین زمان رسیدن به صحنه حادثه در کشور 13 دقیقه و در خراسان جنوبی 9 دقیقه است.
وی گفت: در بحث کمک به مردم قحطی‌زده سومالی و با تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مردم استان بیش از 377 میلیون تومان کمک نقدی و بیش از 15 تن برنج به عنوان کمک غیر نقدی داشتند که نسبت به کمک‌های مردمی در سیل پاکستان از رشد بسیار خوبی برخوردار است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی دوری مسافت استان با سایر نقاط کشور را مهم‌ترین مشکل در مورد آماده‌سازی زیرساخت‌های بیشتر طرح‌های امدادی، ایمنی در خراسان جنوبی دانست و گفت: این موضوع توجه بیشتر مسائل را می‌طلبد.
شهریاری از راه‌اندازی لوله‌های امدادی در شهرستان‌های درمیان، سرایان و خوسف در آینده نزدیک خبر داد و گفت: اعتبارات این طرح‌ها به طور کامل اختصاص یافته و اکنون این طرح‌ها 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی ادامه داد: پایگاه امداد و نجات بین شهری سه راهی شهید زارعی فردوس صددرصد آماده بهره‌برداری است که با رفع مشکل روشنایی و برق آن به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی از افتتاح پایگاه امداد و نجات جاده‌ای خوسف در روز 28 مهر ماه خبر دارد.
شهریاری از سفر خبرنگاران به آبگرم فردوس خبر داد و گفت: امید است به زودی این امر مهم برای آشنایی بیشتر با فعالیت‌های هلال احمر استان و سفر تفریحی خبرنگاران محقق شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول