اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در همدان

خبرگزاری فارس: طرح پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر در همدان به اجرا درآمد.

اجرای طرح مبارزه با خرده‌فروشان مواد مخدر در همدان
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس استان همدان، مأموران انتظامی کلانتری 13 عین‌القضات همدان طی روز گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر را با حضور کلانتری‌های تابعه شهرستان همدان به اجرا گذاشتند.
روز گذشته در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و همچنین مبارزه با مظاهر علنی فساد و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، مأموران انتظامی کلانتری 13 همدان، طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده را با همکاری کلانتری‌های تابعه شهرستان همدان در سطح حوزه استحفاظی این یگان اجرا کردند.
در این راستا 10 نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه به همراه تعدادی قرص متادون از آنان کشف و ضبط شد.
کشف 71 حلقه لوح فشرده غیر مجاز و دستگیری یک نفر در این رابطه و همچنین دستگیری هشت نفر در حوزه‌های مظاهر علنی فساد، قمارباز و سارق از دیگر اقدامات این مأموران طی اجرای طرح مذکور بود.
در ادامه اجرای طرح 17 دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک توقیف، 9 دستگاه موتورسیکلت و خودرو اعمال قانون و سه دستگاه خودرو نیز توقیف شدند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول