اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد:

انجام کارهای لازم برای انتقال پادگان ارتش در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان گفت: ارگان‌های درگیر باید کارهای لازم را برای انتقال پادگان تیپ 2 زرهی ارتش به محل جدید را انجام دهند.

انجام کارهای لازم برای انتقال پادگان ارتش در زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد عینی‌فرد بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان اظهار داشت: اغلب ارگان‌ها به وظایف خود در قبال انتقال پادگان عمل کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه انتقال پادگان از دستورات مقام معظم رهبری در سفر به استان زنجان است، ابراز امیدواری کرد، نیروهای مسلح با فراهم کردن زمینه انتقال پادگان، هم فرمان مقام معظم معظم رهبری را اطاعت و هم مشکلات مردم را حل کنند.
رئیس شورای شهر زنجان تصریح کرد: شورای شهر زنجان در راستای تسریع امور انتقال پادگان تیپ 2 زرهی زنجان به محل دیگر با دفتر مقام معظم رهبری مکاتبه کرده است.
وی اضافه کرد: شهرداری باید برای پروژه‌های عمرانی شهر زنجان شناسنامه و مدت زمان انجام پروژه نصب کند.
عینی‌فرد با اشاره به طولانی شدن زمان انجام برخی پروژه‌ها افزود: این مسئله موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: اصلاح هندسی میدان ولی‌عصر (عج) زنجان باید هر چه زودتر پایان یافته و جمع شود.
رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به تخریب مدارس سبزه‌میدان گفت: 72 ساعت زمان داده شده به فروشگاه فرهنگیان تبدیل به یک هفته شده است و هنوز لوازم این فروشگاه جمع‌آوری نشده است.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مسئولان استان زنجان برای عملیاتی کردن پروژه‌های جدید در استان ابراز امیدواری کرد، مردم استان شاهد ثمرات این برنامه‌ریزی‌ها باشند.
در ادامه این جلسه نایب رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به مشکلاتی که  منازل واقع در طرح‌های شهرداری قرار گرفته است، خواستار تعیین تکلیف این منازل شد.
صادق کریمی تاکید کرد: شهرداری اگر توانایی مالی برای خرید منازل واقع در طرح‌هایش  را ندارد باید این منازل را از طرح خارج کند.
همچنین دیگر عضو شورای شهر زنجان در این جلسه بر لزوم برگزاری شورای ترافیک شهر تاکید و تصریح کرد: برگزاری جلسات شورای ترافیک استان جوابگوی مشکلات ترافیک شهر زنجان نیست.
مسعودرضا خوشنام با اشاره به کم‌کاری‌های انجام شده در سال‌های گذشته برای احداث پل عابر پیاده گفت: باید با تخصیص اعتباری ویژه مشکل کمبود پل عابر پیاده را در شهر حل کرد.
وی با اشاره به مطرح شدن هزینه‌های انجام شده برای اهدای سکه طلا در دوران ریاست خود بر شورای شهر زنجان تصریح کرد: در چند مرحله  از طرف معاون فرهنگی شهرداری زنجان سکه‌هایی تهیه و به پرسنل نیروی انتظامی، قاریان قرآن و خبرنگاران اهدا شد، که همه اسناد و مدارک آنها موجود است.
وی بودجه شورای شهر زنجان را در سال گذشته 161 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: اسناد هزینه‌کرد این بودجه هم موجود است.
دیگر عضو شورای شهر زنجان در این جلسه بر احقاق حق و حقوق شهرداری در ساخت و سازهای انجام شده تاکید کرد.
فاطمه حیدری با اشاره به تلاش شهرداری برای بازگشایی مدارس تصریح کرد: مسئولان قبل از آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های بزرگ باید پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند.
همچنین امامعلی دادخواه در ادامه این جلسه بر انجام کمک به تیم‌های ورزشی استان زنجان تاکید کرد و گفت: این کمک ها باید بر اساس رتبه و موفقیت تیم‌ها انجام شود.
شهردار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مطرح شده درباره راه‌های عبور و مرور خودروها پس از آغاز عملیات اجرایی پل غیر هم‌سطح امام حسین (ع) گفت: با نصب بنرهای بزرگ در سطح شهر سعی شده به مردم اطلاع‌رسانی شود.
ناصر موسوی تاکید کرد: با توافقات به عمل آمده با مدیر کل آموزش و پرورش تخلیه فروشگاه فرهنگیان زنجان نیز قطعی شده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول