اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قهرمانی مرکز آموزش 04 بیرجند؛

مسابقات هندبال نیروی زمینی ارتش پایان یافت

خبرگزاری فارس: با قهرمانی مرکز آموزش 04 امام رضا بیرجند مسابقات هندبال نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

مسابقات هندبال نیروی زمینی ارتش پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرموده مقام معظم رهبری به امر ورزش جوانان توجه و تلاش زیادی می‌شود.
امیر علی جهانشاهی افزود: با توجه به این موضوع به جرأت می‌توان گفت بعد از معاونت ورزش و جوانان بیشترین مدال در کشور توسط تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کسب شده است.
وی تصریح کرد: در نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار آموزش‌های نظامی به ورزش جوانان نیز توجه جدی می‌شود.
فرمانده ارشد آجا در خراسان جنوبی یادآور شد: ما معتقد هستیم یک رزمنده باید در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی از ورزش برای تربیت بدن و استفاده از توان خود استفاده کند.
سرپرست تیم ملی جوانان هندبال کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: مسابقات هندبال ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور 28 تیم از یگان‌های آموزشی ارتش سراسر کشور با میزبانی مرکز آموزش 04 امام رضا بیرجند به مدت شش روز برگزار شده است.
سیف‌الله حیدرپور گفت: در این مسابقات مرکز آموزش 04 امام رضا بیرجند، لشکر 81 کرمانشاه و هوا نیرو و نیروی زمینی ارتش به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.
وی با بیان اینکه لشکر 77 خراسان رضوی کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب کرده، اذعان داشت: در این مسابقات بیش از 400 نفر مربی، سرپرست و ورزشکار از سراسر کشور حضور داشتند.
سرپرست تیم ملی جوانان هندبال کشور خاطر نشان کرد: تیم منتخب این دوره از مسابقات برای تیم نیروی زمینی ارتش در لیگ کشوری به رقابت می‌پردازد.
بازی فینال این دوره از مسابقات بین تیم‌های مرکز آموزش 04 امام رضا بیرجند و لشکر 81 کرمانشاه با نتیجه 23 بر 16 به نفع مرکز آموزشی 04 امام رضا پایان یافت و به تیم‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی اعطا شد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول