اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پادگان شهید فرامرزی ارتش:

ارتش برای دفاع از حریم کشور همیشه آماده است

خبرگزاری فارس: فرمانده پادگان شهید فرامرزی ارتش مستقر در ساری گفت: ارتش برای دفاع از حریم کشور همیشه آماده است.

ارتش برای دفاع از حریم کشور همیشه آماده است
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن شهرکی ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان پادگان شهید فرامرزی نیروی زمینی ارتش و یادگاران هشت سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی با تقدیم 49 هزار شهید امنیت، آرامش، سربلندی، عزت و اقتدار را در کنار سایر نیروهای مسلح به ارمغان آورد.
وی با اشاره به اینکه ارتش برای دفاع از حریم کشور همیشه آماده است، تصریح کرد: استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با انواع ترفندها و توطئه‌ها قصد از پای در آوردن ملت را داشت که جنگ تحمیلی را برای مردم طراحی کرد.
فرمانده پادگان شهید فرامرزی ارتش مستقر در ساری با بیان اینکه ملتی که از سال 42 پشت سر ولایت قرار گرفته بود هرگز در برابر توطئه‌های این‌چنینی از پای در نخواهد آمد، ابزار داشت: تاکنون نیروهای مسلح کشور با تعامل، همفکری، پشتوانه‌های مردمی و هدایت و رهبری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشته است.
نماینده ولی فقیه در مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه دشمنان اسلام فکر می‌کنند با داشتن قدرت، مال و سلاح که در اختیار دارند به ملت‌های مظلوم حمله کنند، گفت: در جنگ تحمیلی همه مردم ایران درگیر بودند.
آیت‌الله نورالله طبرسی با بیان اینکه در جنگ‌ها معمولاً ارتش‌ به عنوان مرزبان اصلی کشور را حفظ می‌کنند، ابراز داشت: در جنگ تحمیلی علاوه بر این نیروها نیروهای مردمی سپاه و بسیج نیز حضور داشتند.
وی این حضور را از امتیازات دفاع مقدس برشمرد و گفت: ارتش لازم نیست برای همیشه در میدان باشد بلکه ارتش به عنوان نیروی قدرتمند برای روز مبادا است.
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه ارتش باید آماده باشد، خاطرنشان کرد: در زمان دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نیروی نمونه در کنار سایر نیروهای مسلح فعالیت داشت.
وی رمز پیروزی دفاع مقدس را فرمان گرفتن تمام نیروهای نظامی از یک فرمانده آن هم امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه برشمرد و بیان داشت: اگر تفرقه و تشتت در نیروهای چندگانه نظامی باشد، خسارت جبران‌ناپذیری به وجود می‌آید.
طبرسی اطاعت از ولی فقیه را اسلحه اصلی در دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در مراحل بعدی سایر اسلحه‌های نظامی کارآمد است.
این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس براساس مکتب شکل گرفته بود، گفت: پیروزی ملت زمانی است که ما به وظیفه خود عمل کنیم.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ملت متفرق به جایی نمی‌رسد، ابراز داشت: اقداماتی که در کشورهای اسلامی برای از بین بردن دیکتاتور شکل گرفته، ستودنی است اما به دلیل نداشتن رهبر هنوز جامعه متفرق هستند.
وی با اعلام اینکه انگیزه دفاع از کشور بعد از گذشته 20 سال همچنان وجود دارد، تصریح کرد: این مسئله نشان‌دهنده ایمان و مکتب اصلی تشیع است.
طبرسی وظیفه اصلی ارتش آماده را حفظ حریم کشور و پاسداری از مرزها برشمرد و متذکر شد: دشمن هنوز ما را رها نکرده است.
این مسئول با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی از جایگاه خاصی در کشور برخوردار است، گفت: این ارتش نیرومند است که نمی‌گذارد دشمن رویای شیرین‌اش را در کشور تعبیر کند.
نماینده ولی فقیه در مازندران جنگ نرم دشمن را از دیگر جنگ‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و اذعان داشت: جنگ نرم از جنگ سخت سنگین‌تر است.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول