اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت خبر داد:

اجرای طرح هجرت و مستقر در مرودشت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت گفت: طرح هجرت و مستقر در 294 روستای این شهرستان در حال اجراست.

اجرای طرح هجرت و مستقر در مرودشت
حجت‌الاسلام فخرالدین رضوی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرودشت از اجرای طرح هجرت و مستقر در 294 روستای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح استقرار روحانی در روستاها در راستای پاسخگویی به شبهات دینی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپا داشتن نماز پر فضیلت جماعت در روستاهاست.
رضوی‌پور افزود: مشکل اصلی این اداره در اجرای این طرح کمبود روحانی در اکثر روستاهاست، به طوریکه در 200 روستای این شهرستان با کمبود روحانی مواجه هستیم و بیشتر روستاهای این شهرستان فاقد روحانی مستقر هستند.
وی اضافه کرد: اولویت این اداره توسعه و گسترش دبیرستان معارف اسلامی در مرودشت و توسعه خانه‌های عالم در 20 روستای بزرگ این شهرستان در راستای استقرار روحانی است.
رضوی‌پور ادامه داد: این اداره اقدامات فرهنگی بسیاری در طول سال در مرودشت انجام داده است که از آن جمله به برگزاری محفل انس با قرآن با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و با حضور قاری برجسته مصری می‌توان اشاره کرد که با استقبال بی‌نظیر مردم مرودشت نیز مواجه شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مرودشت همچنین بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم در روستاهای این شهرستان و مراسم تجلیل از حافظان خردسال روستاهای فتح‌آباد و گرم‌آباد از دیگر اقدامات فرهنگی صورت گرفته این اداره در سال جاری بوده است.
رضوی‌پور در ادامه ابراز داشت: این اداره تعامل خوبی با اداره آموزش و پرورش مرودشت در مورد اعزام روحانی به مدارس این شهرستان در راستای پاسخ به شبهات و نیازهای دانش‌آموزان دارد و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول