اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان:

دانشگاه علمی کاربردی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: دانشگاه علمی کاربردی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری کشور است.

دانشگاه علمی کاربردی بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فتحی شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه علمی کاربردی دارای 800 مرکز در کشور است.
وی با اشاره به 18 ساله شدن دانشگاه جامع علمی کاربردی اضافه کرد: این دانشگاه در حال گذراندن دوره جوانی خود است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان گفت: در طول این مدت دانشگاه علمی کاربردی به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است.
وی یادآور شد: دانشجویان این دانشگاه در بسیاری از زمینه‌ها کارآفرینی کرده‌اند.
فتحی ادامه داد: در دو سال اخیر یک تحول عظیم در نظام علمی و کاربردی کشور به وجود آمده است.
وی با اشاره به برخی از ویژگی های دانشجوی موفق ادامه داد: دانشجوی موفق شخصی است که هدف خود را به درستی انتخاب کند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی با داشتن شهریه بسیار پایین موجب شده که افراد مشتاق به تحصیل بسیاری مشغول به تحصیل شوند.
وی با بیان اینکه در دین اسلام نیز به علم‌آموزی تاکید بسیار شده است، افزود: با هدف‌گذاری مشخص و تلاش می‌توان به درجات بالای علمی نائل آمد.
فتحی با بیان برخی از موفقیت‌های کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه ادامه داد: کسب موفقیت در المپیاد ورزشی یکی از افتخارات دانشجویان این دانشگاه است.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی همگام با سایر استان‌های کشور روند روبه رشدی داشته و به پیشرفت های بسیاری دست یافته است.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با اشاره به اینکه نیروی انسانی بزرگ‌ترین سرمایه انسانی هر کشور است، ادامه داد: باید تلاش‌ها در زمینه استفاده هرچه بهتر از این سرمایه صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر کشور سرمایه‌های بسیاری در زمینه نیروی انسانی دارد، اضافه کرد: هرچه از این سرمایه‌ها بهتر استفاده شود توسعه بیشتری در کشور حاصل می‌شود.
فتحی همچنین با اشاره به لزوم عمل کردن به علم خاطرنشان کرد: با عمل به علم، کارآیی آن هرچه بیشتر شده و تاثیر بیشتری در زندگی انسان‌ها می‌کند.
وی همچنین با اشاره به برخی از سیاست‌های اتخاذ شده توسط مسئولان این دانشگاه افزود: مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی در نظر دارند، تا با اقدامات مختلف در زمینه اشتغال افراد حرفه‌آموز فرصت‌های شغلی بیشتری را ایجاد کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول