اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان:

مسابقه حفظ زیارت عاشورا در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان گفت: مسابقه حفظ زیارت عاشورا در استان زنجان برگزار می‌شود.

مسابقه حفظ زیارت عاشورا در زنجان برگزار می‌شود
علیرضا رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با توجه به اهمیت ادعیه و زیارت‌ها به ویژه زیارت عاشورا و اثرات مفید و سازنده آن در روح و روان انسان این مسابقه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در راستای آشنایی هر چه بیشتر و انس با این میراث گرانقدر امام محمد باقر (ع) دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان اقدام به برگزاری مسابقه حفظ زیارت عاشورا کرده است، خاطرنشان کرد: در این مسابقه شرکت کنندگان متن عربی زیارت عاشورا را حفظ خواهند کرد و در روز آزمون به صورت شفاهی آن را ارائه خواهند داد.
مدیر اجرایی دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان یادآور شد: از نفرات برتر این مسابقه در چهارمین نمایشگاه بزرگ فرهنگ عاشورایی (دهه اول محرم) با جوایز نفیسی تقدیر به عمل می‌آید.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 150 نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند، ادامه داد: شرکت کنندگان در مسابقه حفظ زیارت عاشورا بیشتر شامل سنین 15 تا 30 سال هستند.
رحمانی با تاکید بر اینکه جوانان استقبال خوبی از این مسابقه دارند، تصریح کرد: حضور بانوان نیز در مسابقه حفظ زیارت عاشورا بسیار پر رنگ است.
وی تاکید داشت: علاقمندان به منظور کسب آگاهی بیشتر و ثبت نام برای شرکت در مسابقه به نشانی دبیرخانه مراجعه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن 3227612-0241 تماس حاصل کنند.
مدیر اجرایی دبیرخانه فرهنگ عاشورایی استان زنجان مهلت ثبت نام و شرکت در مسابقه را 20 آبان ماه سال جاری دانست و گفت: این مسابقه با هدف آشنا ساختن جوانان با فرهنگ عاشورا انجام می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول