اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان:

ایثارگران باید همانند قیام عاشورا پیام‎رسان باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: ایثارگران می‎توانند در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی حضوری فعال از خود به نمایش بگذارند و همانند قیام عاشورا پیام‎رسان باشند.

ایثارگران باید همانند قیام عاشورا پیام‎رسان باشند
محمد جهانی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: میراث گرانبهایی که از هشت سال دفاع مقدس برای انقلاب اسلامی به یادگار مانده است می‎تواند تداوم‎دهنده راه شهدا باشد.
وی با بیان اینکه اگر ایثارگران به فراموشی سپرده شوند توطئه‎های دشمن خنثی خواهد شد، تصریح کرد: جامعه ایثارگری نمادی از تبلیغ، ارزش و فداکاری است که اگر در هر منصبی قرار بگیرند می‎توانند ترویج‎دهنده ارزش‎های انقلاب در سیستم‎های دولتی شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان خاطرنشان کرد: مجاب کردن دستگاه‎های اجرایی و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم از ایثارگران در شرایط حاضر خوب است و خوشبختانه استان گلستان از وضعیت مطلوب‎تری برخوردار است.  
جهانی از اجرای مراجعه معکوس خبر داد و یادآور شد: در سال جاری مباحث فرهنگی و معیشتی ایثارگران را بررسی کرده و پیگیر امورات آنان به‌ صورت حضوری در منازل ایثارگران باشیم.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام برای نخستین بار از سوی بنیاد شهید کشور به صورت آزمایشی به اجرا درآمده است و استان گلستان به صورت داوطلبانه در این طرح ورود پیدا کرده و جدا از سرکشی‎های مددکاری که چیزی حدود 4 هزار نفر را شامل می‎شود می‎خواهد روند پیگیری به امورایثارگران را افزایش دهد.
انتهای پیام،/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول