اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده قرار گاه مقدم جنوب خوزستان:

فرهنگ عاشورا و انتظار سد مقاومی مقابل ذلت ملت است

خبرگزاری فارس: فرمانده قرار گاه مقدم جنوب خوزستان گفت: فرهنگ عاشورا و انتظار سد مقاومی مقابل ذلت ملت است و باید در این باره تلاش همگانی کنیم.

فرهنگ عاشورا و انتظار سد مقاومی مقابل ذلت ملت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، سردار سرتیپ پاسدار احمد دانش‌پژوه ظهر امروز در یادواره 86 شهید شرکت کشت و صنعت کارون شوشتر اظهار داشت: امروز با بیداری اسلامی در تمام کشورهای دنیا شاهد پیروزی و سربلندی اسلام و مسلمانان هستیم و این پیروزی‌ها ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه اشاره کرد و گفت: اگر امروز می‌بینیم که کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به پا می‌خیزند، علیه ظلم و ستم حکومت دیکتاتور خود و استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی قیام می‌کنند همه این حرکت‌ها الگو گرفته از فرهنگ ایثار و رشادت‌های مردم ایران است.
فرمانده  قرارگاه مقدم جنوب خاطر نشان کرد: تمام عزت و سربلندی امروز کشور و انقلاب در سایه فداکاری و ایثار شهدا حاصل شده است.
دانش‌پژوه  ضمن تجلیل از مقام والای شهدا بر تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: شهدا با تبعیت و پیروی از ولی ‌زمان به درجات عالی رسیدند.
وی با تاکید بر زنده نگهداشتن زیاد و خاطره شهدا افزود: گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به منزله تجلیل از تلاش و ایثارگری‌های آنان است.
فرمانده قرار گاه مقدم جنوب با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پرچمدار ولایتمداری و پیرو مکتب حضرت امام خمینی (ره) هستند، افزود. نشان دادن عزت حسینی و اطاعت از ولایت مهم‌ترین درس شهداست.
وی تاکید کرد: امروز به برکت خون شهدا، کشورهای غربی و رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا در مسیر بی بازگشت اضمحلال و نابودی قرار دارند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول