اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین:

رسالت ما انتقال پیام هشت سال عاشورایی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین گفت: رسالت ما انتقال پیام هشت سال عاشورایی به نسل‌های آینده است چراکه دفاع مقدس پیام‌های بزرگی را دارد.

رسالت ما انتقال پیام هشت سال عاشورایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، غلامحسین مرادی ‌در مراسم شب شعر حدیث پایداری که با حضور شاعران استانی و شهرستان قیروکارزین و به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: به گفته مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام نشدنی است که با استخراج آن استقلال، عزت، شرف و سرافرازی و پیشرفت حاصل می‌شود.
وی افزود: مردان دفاع مقدس هنرمندانه وظیفه خود را انجام دادند و برگ زرینی در تاریخ ایران و بلکه در تاریخ جهان به جا گذاشتند.
مرادی اضافه کرد: بعد از حماسه‌آفرینی بچه‌های جنگ امروز وظیفه بزرگی بر گردن ماست تا پیام هشت سال عاشورا را به نسل‌های بعد منتقل کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قیروکارزین فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و حماسه را گوشه‌ای از پیام‌های دفاع مقدس دانست و بیان داشت: دفاع مقدس حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد و سال‌ها زمان نیاز است تا تمام ابعاد آن تحلیل شود.
مرادی با اشاره به آشنایی و احاطه کامل مقام معظم رهبری به زبان هنر ابراز داشت: نوع بیان و شناخت ایشان از هنرمندان نشان دهنده اشراف دقیق بر حوزه هنر است و این شرایط بسیار خوبی را برای تولد آثار فاخر هنری فراهم می‌کند.
وی استفاده نکردن از فضای موجود را از کم‌کاری خود ما دانست و ادامه داد: امروز رهبر فرزانه انقلاب در تمام حوزه‌ها دارای نظر و آگاهی کامل و فنی هستند و تسلط بر موضوعات تخصصی نشان دهنده بررسی دقیق مسائل توسط ایشان است.
مرادی یکی از معجزات پیامبران را نوع بیانشان دانست و تصریح کرد: قرآن سراسر هنر است چه از نوع ظاهری در فصاحت و گفتار و چه از نظر محتوای عمیق و اثرگذار که هرکسی را مجذوب خود می‌کند.
وی در پایان با اشاره به تحریک یک جامعه و حرکت آنها به وسیله قالب‌های شعری تصریح کرد: یکی از این مصادیق اشعاری بود که با صدای سردار اسلام حاج صادق آهنگران در دوران دفاع مقدس حال و هوای عجیبی را در جبهه و رزمندگان ایجاد می‌کرد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول