اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خلخال:

رسانه‌ای کردن اعتبارات مطالبات مردم را بالا می‌برد

خبرگزاری فارس: شهردار خلخال گفت: رسانه‌ای کردن اعتبارات قبل از تخصیص آن مطالبات عمومی مردم را در ارتباط با کار عمرانی شهرداری‌ها بالا می‌برد.

رسانه‌ای کردن اعتبارات مطالبات مردم را بالا می‌برد
محمد‌رضا عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: انتظار داریم مسئولان قبل از تخصیص اعتبارات وعده‌های تحقق نیافته خود را علنی و رسانه‌ای نکنند چرا که گاه تخصیص نیافتن این اعتبارات در مردم توقع کارو فعالیت دو چندان ایجاد می‌کند که گاه از عهده شهرداران خارج است.
وی ضرورت تقسیم و توزیع اعتبارات 50 میلیارد تومان سفر رئیس جمهور به استان را که باید برای شهرداری‌ها تخصیص یابد خواستار شد و بیان داشت: انتظار داریم این اعتبارات متناسب با سرانه جمعیت و توسعه‌یافتگی هر منطقه و کارهای اجرایی اختصاص یابد تا بتوانیم برخی از پروژه‌های نیمه تمام خود را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.
شهردار خلخال با انتقاد از برخی ناهمگونی در توزیع اعتبارات به شهرداری‌ها هرگونه نگرش شمال و جنوب را به فعالیت‌های عمرانی شهرداری‌ها ناصحیح توصیف کرد.
این مسئول ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران باید عدالت نسبی برقرار باشد و به گونه‌ای رفتار نکنیم تا شهرداری‌های شمال استان بهره کامل از اعتبارات ببرند اما جنوب استان از این اعتبارات بی‌بهره باشد.
عزیزی از سازمان همیاری شهرداری‌ها خواست تا دست شهرداری‌ها را در اجرای برخی از پروژه‌ها و عمران شهری با پرداخت تسهیلات بگیرند و در جذب سرمایه‌گذاری نیز موفق عمل کنند.
شهردار خلخال به هزینه سنگین آسفالت خیابان‌ها، معابر و خط‌ کشی خیابان‌ها و برخی اقدامات مرمتی و بهسازی اشاره کرد و بیان داشت: در شهرداری خلخال برای خط‌ کشی خیابان‌ها 20 میلیون تومان هزینه می‌کنیم در حالی که شرکت آب و فاضلاب و گاز با کمترین بی‌توجهی به سرعت این آسفالت را تخریب کرده و برای ما مشکلاتی را به وجود می‌آورند.
این مسئول به خبرنگار فارس اظهار داشت: با چنین دستگاه‌های خدمات‌رسان که به امر عمران و آبادانی در شهر بی‌توجه هستند همیشه در ستیز و دعوا هستیم چرا که امروز شرکت آب و فاضلاب شهری میلیون‌ها تومان از بابت حفاری‌های بی‌مورد به شهرداری بدهکار است و حاضر نیست در برابر این فاجعه شهری بدهی خود را نیز پرداخت کند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول